نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

۸ برش از حرف‌های ویژه مالک باشگاه شهرخودرو در نشست خبری با اصحاب رسانه | دعاوی حمیداوی!

  • کد خبر: ۴۵۷۳۰
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
۸ برش از حرف‌های ویژه مالک باشگاه شهرخودرو در نشست خبری با اصحاب رسانه | دعاوی حمیداوی!
نشستی که باید ثبت در تاریخ شود. حرف‌هایی که مالک جنوبی و سرمربی شهرخودرو در نشست خبری روز گذشته به زبان آوردند، بعضا آن‌قدر جالب بود که این ادعا‌ها باید برای راستی‌آزمایی در تاریخ ثبت شود تا در روز‌های آینده منتظر واکنش به این حرف‌ها بود.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ فرهاد حمیداوی در این نشست صحبت‌هایی کرد که شاید پیش‌از‌این مشابهش را در دوران مالکان و مدیران‌عامل جنجالی تیم‌هایی، چون ابومسلم و پیام می‌شنیدیم؛ ادعا‌هایی که البته بعد‌ها در گذر زمان، غیرواقعی آن‌ها به اثبات رسید، اما این‌بار جامعه ورزش مشهد امیدوار است این ادعا‌ها محقق شود و مالک جنوبی بتواند پرچم فوتبال خراسان را همچون ۲ سال گذشته بالا نگه دارد.
 
فرهاد حمیداوی در این نشست که بیشتر زمان آن در اختیار پاسخ‌گویی مالک شهرخودرو به سؤال‌های متعدد خبرنگاران قرار گرفت، صحبت‌های زیادی مطرح کرد؛ از ادعای پیشنهاد دوازده‌میلیاردی استقلال به مرادمند تا پرداخت ۴۰ میلیارد بدهی شهرخودرو و کمک یک‌و‌نیم‌میلیاردی شهرداری مشهد به این تیم! در ادامه گزیده‌ای از صحبت‌های مهم مالک باشگاه شهرخودرو خراسان را از نظر خواهید گذراند.


بدهی ریگان خودرو ربطی به من ندارد

یک زمین تمرین خواسته زیادی بود که هنوز مسئولان شهری مشهد به تیم ما نداده‌اند؟ من بار‌ها به دوستان برنامه دادم و نیاز‌ها را گفتم، اما اتفاقی نیفتاد. یک زمین تمرین خواسته زیادی بود؟ از روز‌هایی که گفتیم شهرخودرو برای حضور موفق در رقابت‌ها، نیاز به زمین تمرین دارد، چقدر زمان گذشته است؟ حتی خواستیم در هر کجای مشهد که خواستند، زمینی را برای آغاز پروژه بفروشند، اما باز هم خبری نشد. گاهی من هم از کوره در‌می‌روم و حرفی می‌زنم، اما تا‌جایی‌که جان دارم و دوستانم هستند، با افتخار در مشهد به فعالیتم ادامه می‌دهم. بدهی شرکت ریگان‌خودرو که با آن ۷‌سال قرارداد فروش داشتیم، متعهد ریگان خودرو بوده، اگر طلبکاران می‌آیند به ما ربطی ندارد و صرفا شبکه فروش هستیم. ریگان‌خودرو باید خودرو‌ها را تحویل دهد.


وطن‌خواه همیشه عضو هیئت‌مدیره ماست

مدیرعاملی را به‌خاطر اینکه می‌خواهیم در انتخابات فدراسیون شرکت کنیم، من قبول کردم. فقط با همدلی ممکن است که بتوانیم فوتبال سایر استان‌ها را از پیش‌رو برداریم و به اهداف خود برسیم. جواد وطن‌خواه، تا آخر عمر عضو هیئت‌مدیره ماست و به او ارادت دارم. خدایی، دلبری و شهام نیز دیگر اعضای هیئت‌مدیره شهرخودرو هستند.


چه کنم مرا بومی خطاب کنید؟

وقتی کاپیتان تیم ملی نوجوانان و جوانان را می‌گیریم، یعنی نگاهی به پایه‌ها نداریم؟ اگر این پرچم به دست هر کسی بلند شود، فرقی می‌کند؟ بومی و غیربومی چه اهمیتی دارد؟ من با این تیم ازدواج کرده‌ام و مشهدی هستم. چه کنم که مرا هم بومی خطاب کنید؟ وقتی نوجوان ملی‌پوش می‌آورم، یعنی به تیمم بی‌توجهم؟
 
 

استقلال به رحمتی پیشنهاد سرمربیگری داد

چرا هیچ‌کس نمی‌گوید که رحمتی جگر داشت که صفاییان و کیا را درون دروازه شهرخودرو در لیگ قهرمانان گذاشت؟ امیرحسن جعفری و امید منصوری را رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا بازی داد. همین روز گذشته بود که باشگاه استقلال برای سرمربیگری رحمتی به ما پیشنهاد داد، اما من مخالفت کردم. مهدی رحمتی با ما قراردادی سه‌ساله بسته است. از رحمتی در سال سوم توقع قهرمانی داریم.


از من نخواهید تیم ۱۵۰ میلیاردی ببندم

حسین مرادمند پیشنهاد دوازده‌میلیاردی داشت. در فدراسیون بهاروند، چطور قانون می‌گذاریم که نتوانم بازیکن خودم را نگه دارم؟ بازیکنی داشتیم که به تمرینات نیامد، با اینکه قرارداد داشت و از تیم‌های پایتخت پیشنهاد داشت. از من نخواهید تیم ۱۵۰میلیاردی ببندم. اگر قرار است باشم، بازیکن می‌فروشم و بازیکن جوان می‌گیرم. فوتبال یک صنعت است و اگر احساسی نگاه کنیم، نتیجه نمی‌گیریم. آن‌روز‌ها به مایلی‌کهن کسی آفرین نگفت که به جوانان در تیم ملی بازی داد. امروز هم رحمتی کاری در حد‌و‌اندازه آن‌روز‌های مایلی کرد و ثمره‌اش را خواهیم دید. وقتی رحمتی بگوید افرادی را نمی‌خواهد، باید بروند.
 
کادر فنی ماست که تصمیم می‌گیرد. مخلص تک‌تک بازیکنانم هستم، اما روبه‌روی تیم‌های دولتی کمر ما شکسته است. با حدادیان و زنوزی هر شب صحبت می‌کنم. نساجی و شهرخودرو و تراکتور تنها‌تیم‌های خصوصی هستند. من چطور می‌توانم بازیکنم را با ۷میلیارد پیشنهاد نگه دارم؟ تیمی که تازه وارد لیگ شده و دولتی است، به بازیکنانم ۴میلیاردو‌۲۰۰ پیشنهاد داده، چطور با قرارداد هفت‌صدمیلیونی بازیکن را حفظ کنم؟ مدیرعامل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا کنارم بود، گفت تیمم را امسال ارزان بستم و فقط سه‌چهار بازیکن هشت‌میلیون‌یورویی دارم. با چنین‌تیم‌هایی چطور بجنگیم؟


سرلک سه‌برابر قراردادش به باشگاه پول داد

نیم‌فصل سال قبل تیم را برای آسیا بستیم. گل‌محمدی، سرلک را می‌خواست. سرلک به‌این‌ترتیب با ما قراردادی چهارصدمیلیونی بست. روز اول گفت سه‌برابر همین پول را می‌دهم و می‌روم. میلاد سرلک در‌نهایت با پرداخت یک‌میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان از تیم ما تابستان امسال جدا شد. بازیکن بوده با لباس زرد، با او بستیم برای ۶۰۰میلیون تومان، تیم دولتی سبزپوش با او قراردادی هفت‌میلیاردی بسته است! خب در این وضعیت چه‌کاری از دست ما برمی‌آید؟


پول پانادیچ دیر به صرافی رسید

فهرست آسیایی ما قرار بود کامل ارسال شود. تاریخ حواله بدهی ما هم مشخص است. از طریق خطیر پول حواله شد که باید از او تشکر کنم. از نصیرزاده نیز ممنونم. متأسفانه صرافی ۱۴روز جواب ما را نداد، حتی فکر می‌کردیم احتمالا دوباره مجبور شویم پول را پرداخت کنیم. از مدیریت پرسپولیس گلایه دارم؛ چون هنوز پول رضایت یحیی گل‌محمدی را نگرفته‌ایم. ما همان ابتدا یک‌میلیارد‌و‌نیم گرفتیم و یک چک شش‌میلیاردی که هنوز پاس نشده است.


۴۰ میلیارد بدهی را پرداخت کردیم

یک‌روزی نگرانی در این استان، حفظ سهمیه لیگ‌برتری بود. امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که دغدغه ما نحوه کسب نتایج آسیایی است. قرارداد ما با رحمتی سه‌ساله است و به آینده با رحمتی امیدواریم. تنها‌کمکی که مدیریت شهری و شورای شهر به ما کردند، ۱.۵میلیارد در بهمن‌۹۸ برای پاداش آسیایی بوده است. ۱۰ بار گفته‌اند کمک می‌کنیم، از مدیر مالی باشگاهم بپرسید چه کرده‌اند؟ ۲درصد از درآمد شرکت‌های دولتی می‌تواند خرج ورزش شود. شاید مدیران استانی از این قانون بی‌اطلاع هستند. مجسمه‌ای که قول دادند هم نساختند، اصلا مجسمه هم نخواستیم. ما ۴۳میلیارد بدهی داریم. همه بومی هستند، ۳میلیون و ۲۰۰هزار تومان طلب از تیم دارند و نگذشتند. بدهی ارزی ما صفر است و ۸۵درصد از ۴۳میلیارد را هم پرداخت کرده‌ایم. حدودا ۴۰میلیارد پرداخت شده و پنجره تیم هم باز است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->