نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

مهدی رحمتی در واکنش به پیشنهاد سرمربیگری استقلال: اولویتم شهرخودرو است

  • کد خبر: ۴۵۷۳۱
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
مهدی رحمتی در واکنش به پیشنهاد سرمربیگری استقلال: اولویتم شهرخودرو است
سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در نشست خبری دیروز با رسانه‌ها با اشاره به حضورش در مشهد گفت: مشهد را شهر دوم خودم می‌دانم و خوش‌حالم که برای دومین سال متوالی در این شهر حضور خواهم داشت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سید‌مهدی رحمتی افزود: یا حرفی نمی‌زنم یا اگر بزنم، حقیقت را می‌گویم. در ابتدا باید بگویم که یک سال فوتبالی خوب را پشت‌سر گذاشتم. تیم ما داشت نتایج خوبی می‌گرفت و اوایل فصل بالای جدول بودیم، دلیلی نداشت آن زمان مصاحبه کنم. دوست دارم اگر حرف می‌زنم، مسئله مهمی را بازگو کنم و از مصاحبه کلیشه‌ای بیزارم. شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد رحمتی بخواهد آخرین سال فوتبالش را سپری کند. با توجه به درد زانویم، ترجیح می‌دادم سال آخر فوتبالم باشد. کرونا به داد من رسید، چون آن زمان دیگر نمی‌توانستم حتی راه بروم که مسابقات تعطیل شد. ۷ کورتون به زانویم زدم که بهتر شدم.
 
وی اذعان کرد: در یک‌سالی که برای شهرخودرو بازی کردم، شناخت خوبی از این تیم و نقاط ضعف و قوتش به دست آوردم. من مدرک مربیگری نداشتم، خیلی از مربیان دیگر کشورمان هم این مشکل را داشته‌اند. کج‌دار‌و‌مریز، به‌مرور این مسائل را جبران کرده‌اند. در ۲۰ سال فوتبالم، با مربیان بزرگی کار کردم و با آن‌ها سعی کردم برای آغاز کارم مشورت کردم. از ۲۰ نفر، ۱۸ نفر گفتند پیشنهاد را قبول کن. رحمتی تصریح کرد: در اولین فرصت در کلاس‌های مربیگری شرکت می‌کنم. کادرم هم بازیکنان بزرگ فوتبال ایران بوده‌اند.


در آسیا دستمان بسته بود

سرمربی شهرخودرو درباره مصاحبه‌نکردن با رسانه‌ها و عذرخواهی از مردم مشهد اظهار کرد: من می‌خواستم اول با رسانه‌های مشهدی صحبت کنم و به‌خاطر همین است که مصاحبه نکردم. سرمربی شهرخودرو درباره نتایج بد آسیایی این تیم خاطرنشان کرد: در آسیا هم با توجه به فشردگی مسابقات و دست بسته ما، خوب بازی کردیم. بازیکنانم زحمت کشیدند، دوست داشتم به‌جای انتقاد به اینکه فرجی، نعمتی، طاهران و اکبر صادقی در ۴ پست مختلف بازی می‌کردند، به این توجه می‌کردند که تنها یک یار تعویضی برای این‌همه بازیکن داشتیم. کلا با هفده‌هجده بازیکن رفتیم که دوسه تا هم دروازه‌بان بودند. اگر پنجره باز بود، بازیکنان تازه‌وارد را به دوحه می‌بردیم و با تعویض‌هایی که می‌شد انجام دهیم، نتایج بهتری کسب می‌کردیم. در بازی آخر مقابل پاختاکور ۴ شانس گل‌زنی داشتیم.


همه مشکلات ما از فضای مجازی است

رحمتی درباره بازیکنان جدیدش یادآور شد: بازیکنانی که به ما اضافه شدند، با نظر شخص خودم بوده است. به تهران رفتم و به حمیداوی گفتم تا این ۳قرارداد را نبندم، از اینجا نمی‌روم. هر کدام از این بازیکنانی که به ما پیوستند، همین الان با دوسه‌برابر قیمت پیشنهاد دارند. منی که کلاس مربیگری نرفتم، می‌فهمم که نباید با بازیکن تحت‌قرارداد باشگاهی دیگر صحبت کنم. متأسفانه برخی‌ها اصلا رعایت نمی‌کنند و با بازیکنی که سر تمرین ماست، مذاکره می‌کنند! ۷۰، ۸۰درصد مشکلات ما از همین فضای مجازی است.


صداقت سرلوحه کار من است

رحمتی با اشاره به درس‌هایی که از مربیانش گرفته است، گفت: برای شاغلام پیروانی و استاد یاوری آرزوی سلامتی دارم. از همه، از اولین تا آخرین مربی که سهراب بختیاری‌زاده بوده، چیز‌هایی یاد گرفتم که در راهم به کار می‌بندم. صداقت با خانواده فوتبال، سرلوحه کارم است. نظم و انضباط برایم به‌شدت مهم است و سومین بخش، احترام متقابل است. آخرین بخش نیز شایسته‌سالاری است.
 
رحمتی درباره پیشنهاد استقلال اظهار کرد: من در شیراز، کرمان، اصفهان، تهران و مشهد بازی کردم. یک سال راجع به تیم سابقم نه مصاحبه کردم و نه حرفی زدم. استقلال را دوست دارم؛ اما اولویت من با شهرخودرو است. تا‌جایی‌که جان دارم، پای این تیم می‌گذارم. وی افزود: برنامه‌ای به حمیداوی ارائه کردم. مربی که از ابتدا قول می‌دهد، حرکت درستی نیست؛ اما قول می‌دهم خودم، کادرم و بازیکنانم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا تیم به موفقیت برسد.
 
سیدمهدی رحمتی درباره اینکه آیا از جا‌پای گل‌محمدی‌گذاشتن نمی‌ترسد، گفت: از اینکه جا پای گل‌محمدی گذاشته‌ام، نمی‌ترسم و به کار‌های سخت علاقه دارم. سرمربی جدید عنابی‌های مشهد درباره اردوی تهران اظهار کرد: چون تعدادی بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند، باید کنار هم بازی کنند و اردویی در تهران تدارک دیدیم. دوست داشتیم در مشهد باشیم؛ اما شرایط بازی با رده‌های مختلف سخت است. اردویی دوازده‌روزه برای بازی‌های دوستانه در پیش داریم.
 
رحمتی با اشاره به جدایی قاضی از شهرخودرو اذعان کرد: بعد از بازی‌های آسیا، با توجه به اینکه برنامه سه‌ساله قرار شد پیاده شود، خواستیم میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم. باید از محمد قاضی تشکر کنم، او را همه فوتبال ایران می‌شناسد. او زحمات زیادی برای تیم شهرخودرو کشید و برای او در ادامه راهش آرزوی موفقیت می‌کنم. وی افزود: قاسمی‌نژاد هم یکسری مشکلات خانوادگی داشت، اما خوشبختانه از اردوی تهران به ما اضافه می‌شود. سعید صادقی هم ۲ روز است با ما تمرین می‌کند. ایشان با ما قرارداد دارد.
 
خلعتبری هم قرار است به‌زودی مذاکرات نهایی‌اش را با باشگاه انجام دهد. رحمتی درباره وجود اسمش در بیانیه‌ای که حسین کاظمی، پیش‌کسوت استقلال، در‌خصوص دیدار با وزیر به‌خاطر وضعیت استقلال مطرح کرده بود، گفت: من خودم اینجا حضور دارم و اگر بخواهم حرفی بزنم، از امکانات کافی برخوردارم. فکر نمی‌کنم نیاز باشد اگر بخواهم حرفی بزنم، اسمم جایی درز کند. به نظرم منظورم را واضح رساندم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->