فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرمربی جدید استقلال مشخص شد

  • کد خبر: ۴۵۷۹۲
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
  • ۱
سرمربی جدید استقلال مشخص شد
به نظر می رسد با موافقت باشگاه نساجی، محمود فکری از این تیم جدا و سرمربی جدید استقلال تهران در لیگ برتر خواهدبود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمود فکری را باید سرمربی جدید استقلال تهران بدانیم. به نظر می رسد در قائمشهر، سرانجام پادرمیانی بزرگان استقلال و البته وزارت ورزش جواب داده و مالک نساجی پذیرفته رضایت نامه محمود فکری را برای حضور در استقلال تهران و جدایی از نساجی صادر نماید.

فکری سال‌ها بازیکن و مربی استقلال بود و بازوبند این تیم را چند سال به بازو بست. سرمربی جدید استقلال رکورددار تعداد بازی برای این تیم هم هست. فکری در سه برهه به عنوان دستیار در کادرفنی استقلال هم حضور داشت.

به جز استقلال، فکری سابقه سرمربی گری در تیم های شیرین فراز، نفت مسجدسلیمان، نساجی و شاهین بوشهر را در کارنامه دارد.

نتایج خوب فکری با نساجی و همچنین صعود سه سال قبل تیم نفت مسجدسلیمان با فکری، از جمله دلایلی بود که باعث شد محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود.

نکته جالب توجه اینکه شنیده می‌شود مالک نساجی هنگام صدور رضایت نامه اعلام کرده حاضر نیست کمتر از رقمی که حمیداوی برای صدور رضایت نامه گل محمدی دریافت کرده، بگیرد. به این ترتیب استقلالی‌ها مجبور شدند دست به جیب شوند و چهار فقره چک هر یک به ارزش ۱/۵ میلیارد تومان به مدیران نساجی دادند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
4
0
همون بهتر که فکری نیاد دیگه مربی بهتر از ایشون گی نمیاد؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->