ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

شیرکوند:بعد از قرنطینه باید ۱۰ روز تمرین کنیم |هیچ کس به داد ما نرسید!

  • کد خبر: ۴۵۸۰۱
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
شیرکوند:بعد از قرنطینه باید ۱۰ روز تمرین کنیم |هیچ کس به داد ما نرسید!
احسن شیرکوند بازیکن باتجربه تیم والیبال ورامین معتقد است این تیم بعد از گذراندن دوره قرنطینه به ۱۰ روز زمان برای آماده سازی تیم نیاز دارد.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، تیم والیبال ورامین که با مثبت شدن کرونای ۲۱ عضو خود مواجه شده به قرنطینه رفته و مشخص نیست دوباره چه زمانی به شرایط ایده آل بازگردد.

گوش کسی بدهکار نبود
احسن شیرکوند بازیکن باتجربه این تیم درباره شرایط ورامینی‌ها می‌گوید: از تیم شهرداری ورامین ۲۱ نفر کرونا گرفته اند و تمام کادر فنی ما کرونایی شده اند. تنها من، ماهان حسین پور و جابر پشت خط زن تیم تست‌های مان منفی شده است. ما در این ۱۰ روز ۳ بار تست کرونا دادیم و قبل از دیدار با سپاهان به همه اصرار کردیم که این بازی را برگزار نکنند و گفتیم وضعیت تیم ما خطرناک است، اما گوش کسی بدهکار نبود! آدم‌هایی که در این بازی به میدان رفتند همه کرونایی بودند و حرف ما شنیده نشد وگرنه ما هم به سازمان لیگ و هم مسئولان فدراسیون وضعیت تیم را هشدار داده بودیم. باید به حرف مسئول تیم اعتماد شود، ما خودمان شاهد وضعیت جسمانی اعضای تیم بودیم همه چیز با سند و مدرک که نیست. کل تیم از سه شنبه هفته پیش با هم بودیم، در یک پرواز و هتل بودیم. بازیکنان ما هر ۴ نفر در یک خانه زندگی می‌کنند و غذا را با هم می‌خورند.وقتی را شرایط تیم را می دانیم و می گوییم باید به حرف ما اعتماد شود.

چرا لیگ را ۱۵ تیمی کردند؟
او در ادامه می‌گوید: من نمی‌دانم چه لزومی داشت لیگ را در این شرایط با ۱۵ تیم برگزار کنند! می‌شد با ۱۰ یا ۱۲ تیم برگزار کرد و هر هفته یک بازی گذاشت. اگر اینطور می‌شد ریسک ابتلا به کرونا پایین‌تر می‌آمد، ولی حالا با برگزاری ۲ بازی در هفته و با وجود رفت و آمد بین شهر‌ها همه تیم‌ها در خطر ابتلا به کرونا قرار گرفته اند. ابتدا قرار شد رقابت‌ها را ۱۴ تیمی برگزار کنند و قرعه کشی هم شد. قرعه ما به یک شکل دیگر بود، اما بعد قرعه را عوض و یک تیم را اضافه کردند، قرعه تیم ما هم کلا بهم ریخت. الان ما اصلا نمی‌دانیم چه کاره هستیم! پارسال ۴ هفته به پایان لیگ صدر جدول بودیم، اما لیگ را تعطیل کردند و قهرمانی ما هم از دست رفت. نمی‌گویم تعطیلی لیگ تصمیم اشتباهی بود، اما امسال توقع داشتیم حداقل در قرعه کشی حق ما ضایع نشود، امسال بدترین قرعه برای تیم ما درآمد.

دردمان را باید به چه کسی بگوییم؟
شیرکوند درباره رفتار مسئولان فدراسیون هم می‌گوید: الان هم اعتراض می‌کنیم گوش شنوایی نیست. من ۴ روز پیش به رئیس سازمان لیگ زنگ زدم هنوز جواب من را نداده است. خب در این شرایط ما دردمان را باید به چه کسی بگوییم؟ چگونه انتقال دهیم؟ ما از روز قبل از بازی با سپاهان به همه مسئولان پیام دادیم و شرایط تیم را گفتیم، اما متاسفانه، چون در ایران همه نتیجه گرا هستند و حتی سپاهانی‌ها هم فقط به برد فکر می‌کردند هیچ کس گوش نداد. ما حقایق را گفتیم، اما متاسفانه برخی فکر می‌کردند چیز دیگری است. الان سپاهانی‌ها هم احتمال دارد کرونایی شده باشد.

حالا باید به حرف ما گوش دهند
او درباره وضعیت تیم می‌گوید: ما تیم را تعطیل کرده ایم و دو هفته در قرنطینه خواهیم بود. الان تیم ما ۲ هفته تمرین نکند چه شرایطی برای آن پیش خواهد آمد؟ ما حداقل بعد از قرنطینه به ۱۰ روز زمان برای آماده سازی نیاز داریم و باید بقیه هم شرایط ما را درک کنند. باید به حرف ما گوش دهند، شرایط شهرداری ورامین مناسب نیست و نباید تصمیم عجولانه گرفت. مشکل ما از سیرجان شروع شد که سالن آن‌ها یک تهویه درست نداشت. هواپیما هم سیستم تهویه را روشن نکرده بود و همه مسافران معترض بودند. ما دو تا ماسک زده بودیم و به جای اینکه هر ۱۰ روز یک بار تست دهیم دو بار تست دادیم و حقایق را گفتیم، اما متاسفانه هیچ کس به داد ما نرسید. باید برای این مشکلات فکر اساسی کرد.

شرایط را می‌دانستم به سالن نرفتم
شیرکوند که دربازی مقابل سپاهان غایب بود درباره غیبتش می‌گوید: من از روز قبل از بازی احساس می‌کردم حالم زیاد خوب نیست و گفتم شاید من هم کرونا داشته باشم و چون شرایط تیم را هم می‌دانستم اصلا به سالن نرفتم. هم برای خودم و هم برای بقیه بهتر بود که در خانه می‌ماندم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->