استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

برکناری قاطع رئیس هیئت جانبازان و معلولین خراسان‌رضوی!

  • کد خبر: ۴۵۸۴۹
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
برکناری قاطع رئیس هیئت جانبازان و معلولین خراسان‌رضوی!
رأی منفی همه اعضای مجمع فوق‌العاده هیئت جانبازان و معلولین خراسان‌رضوی به ادامه کار مجید محمدی‌فر ، رئیس هیئت جانبازان و معلولین خراسان‌رضوی
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان، روز گذشته ساعت‌های پُرحاشیه‌ای را هنگام برگزاری مجمع فوق‌العاده هیئت جانبازان و معلولین خراسان‌رضوی سپری کرد؛ ساعت‌هایی که قرار بود درباره ادامه کار یا برکناری رئیس هیئتی تصمیم‌گیری شود که سال‌ها در اختیار هادی رضایی، سرمربی کنونی تیم ملی والیبال‌نشسته ایران بود. مجید محمدی‌فر، رئیس هیئت جانبازان و معلولین، که در یکی‌دو ماه اخیر به‌شدت مورد انتقاد جامعه ورزش جانبازان و معلولین استان قرار گرفته بود، روز گذشته در جلسه ویژه مجمع فوق‌العاده این هیئت حاضر شد تا در‌برابر اعضا از خود دفاع کند و در رأی‌گیری بقا یا برکناری‌اش، آخرین تلاش‌هایش برای حفظ صندلی خود را انجام دهد؛ جلسه‌ای که البته برای او فرجام خوبی به‌همراه نداشت.


یک سال پیش، ۱۴ رأی

۱۲‌اردیبهشت‌۱۳۹۸ بود که مجید محمدی‌فر، فرماندار سابق شهر جدید گلبهار، با ۱۴ رأی موافق توانست در حضور وحید نیک‌فرجام و ابوالفضل برات به‌مدت ۴ سال به عنوان رئیس جدید هیئت جانبازان و معلولین انتخاب شود؛ انتخابی که از چند جهت حائز اهمیت بود و جامعه ورزش جانبازان و معلولان استان را به تداوم موفقیت‌ها خوش‌بین می‌کرد. محمدی‌فر که آن‌موقع قرار بود جانشین هادی رضایی، رئیس ۱۳ سال این هیئت شود، می‌توانست خون تازه‌ای در رگ‌های هیئت به جریان بیندازد و پُست‌های مدیریتی که در سطح مدیریت استان داشت، این امید را به جامعه ورزش جانبازان و معلولین خراسان‌رضوی می‌داد که بتواند از نفوذ سیاسی‌اداری‌اش برای گرفتن حمایت‌های بیشتر استفاده کند.
 
از طرفی محمدی‌فر در مسیر انتخاب به‌عنوان رئیس هیئت، رأیی قاطع آورده بود و این یعنی حمایت همه‌جانبه جامعه این رشته ورزشی در استان از او؛ و حالا باز هم ۱۴ رأی انتخاب ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برای محمدی‌فر، مبارک به اتمام رسید؛ اما کمتر‌کسی فکرش را می‌کرد رئیس آرام و جدید این هیئت، خیلی زود و یک‌سال‌و‌نیم بعد با اعضای هیئت‌متبوعش دچار چنان اختلافاتی شود که دست‌آخر کارشان به دعوی مجمع فوق‌العاده بکشد. مجید محمدی‌فر که یک‌سال‌و‌نیم پیش با ۱۴‌رأی قاطع رئیس هیئت شده بود، روز گذشته در مجمع همان هیئت با ۱۴‌رأی قاطع از کار برکنار شد!
 
اتفاقی که نشان‌دهنده آن بود که گویا خانواده ورزش جانبازان و معلولین از عملکرد این رئیس تازه‌وارد چندان راضی نیست. یک ماه پیش بود که استعفا‌های پی‌در‌پی برخی اعضای هیئت ورزش جانبازان و معلولین، همه را به شوک فرو برد؛ از استعفای دبیر و نایب‌رئیس هیئت بگیرید تا استعفای روابط‌عمومیِ همیشه‌در‌صحنه حاضر این هیئت! گویی اپیدمی استعفا‌ها در اعتراض به عملکرد آقای رئیس چنان وسعت دارد که فدراسیون خیلی زودتر از این حرف‌ها باید برای برگزاری مجمع فوق‌العاده و تعیین تکلیف اقدام می‌کرد.


حاشیه‌های یک مجمع داغ

روز گذشته ۴ نماینده شهرستان‌ها، ۳ نماینده ورزشکاران، ۲ نماینده مربیان، ۲ نماینده داوران، ۲ نماینده باشگاه‌ها و مدیرکل ورزش و جوانان به‌عنوان نماینده رئیس فدراسیون در مجمع فوق‌العاده هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان‌رضوی حاضر بودند؛ چهارده عضوی که به‌عنوان اعضای مجمع قرار بود درباره آینده کاری این هیئت با رئیسش تعیین تکلیف کنند. در این جلسه محمدی‌فر تلاش کرد از خود دفاع کند؛ اما خیلی زود گرفتار درگیری لفظی با مدیرکل ورزش و جوانان استان شد تا قافیه را پیش از رأی‌گیری ببازد.
 
به ادعای حاضران در مجمع، محمدی‌فر بعد از آنکه مدعی شد مدیرکل برای جلسه او را به اتاقش راه نداده است، با واکنش تند فتاحی رو‌به‌رو شد. گویا فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، در واکنش به ادعای رئیس این هیئت اظهار کرده است که چرا دروغ می‌گویید؟ اصلا چنین‌چیزی نبوده است! درگیری لفظی که جو مجمع را متشنج و به ضرر محمدی‌فر کرد؛ اتفاقی که شاید در رأی قاطع و محکم ۱۴ عضو مجمع به برکناری محمدی‌فر تأثیرگذار بود. البته عضو پانزدهم مجمع یعنی نماینده آموزش‌و‌پرورش در این مجمع غایب بوده است.


پشت‌پرده‌های اختلافات هیئت پُرحاشیه

اختلافات هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین شاید خیلی پیش‌تر از این قابل پیش‌بینی بود؛ از جایی‌که بعد از رفتن هادی رضایی که ۱۳ سال بر مسند این هیئت بود و با آمدن محمدی‌فر، بیشتر اعضای اصلی هیئت بر سر کار خود باقی ماندند، از دبیر هیئت بگیرید تا مدیر روابط‌عمومی. افرادی که سال‌ها خود را صاحب‌خانه این ورزش می‌دانستند و با هادی رضایی، مرد پُرافتخار این رشته ورزشی، همکاری داشتند. از طرفی محمدی‌فر نیز بعد از چند ماه اقدام به آوردن نیرو‌هایی برای تقویت کادر هیئت کرد؛ اقدامی که شاید زیاد به مذاق ساکنان قبلی مجموعه ۱۵ خرداد خوش نیامد.
 
البته گفته می‌شود تفاوت دیدگاه‌های اساسی رئیس جدید با اعضای قدیمی هیئت درباره استخر شنای ۱۵ خرداد و شیوه بهره‌برداری از آن نیز یکی دیگر از زمینه‌های اصلی این اختلاف‌نظر بوده است. با‌این‌همه هر چه هست، هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان حالا بدون رئیس است که گفته می‌شود قرار است ظرف امروز و فردا سرپرستی از‌سوی فدراسیون برای گذراندن امور جاری این هیئت و فراهم‌کردن زمینه برگزاری مجمع انتخاب رئیس جدید، بر کرسی گمارده شود. باید دید هیئت ورزش جانبازان و معلولین در روز‌های آینده دستخوش چه حوادثی خواهد شد؟ هیئتی که بعد از ۱۳ سال ثبات، حالا دوسالی است که در تندباد حاشیه‌ها و اتفاق‌ها قرار گرفته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->