پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

آیا قیمت بنزین گران می‌شود؟

  • کد خبر: ۴۵۹۹۸
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
  • ۲
آیا قیمت بنزین گران می‌شود؟
اخباری مبنی طرح مجلس برای افزایش قیمت بنزین در روز گذشته مطرح شد، اما سخنگوی کمیسیون انرژی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: افزایش قیمت بنزین یارانه‌ای و آزاد در دستور کار مجلس یازدهم قرار ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، دیروز برخی خبرگزاری‌ها از اعلام وصول طرحی در مجلس خبر دادند که به دنبال آن سهمیه بنزین یارانه‌ای به ۳۰ لیتر در ماه کاهش پیدا می‌کند و بنزین آزاد نیز به صورت شناور و با قیمت فوب خلیج فارس عرضه می‌شود.

 

اما سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس امروز (چهارشنبه) در صفحه توییتر خود اعلام کرد که افزایش قیمت بنزین یارانه‌ای و آزاد در دستور کار قرار ندارد.

 

مالک شریعتی نوست: به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی اعلام می‌کنم که هیچ طرحی در مجلس یازدهم برای تغییر در قیمت‌های یارانه‌ای و آزاد بنزین در دستور کار نیست.

 

وی ادامه داد: طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار فقط به دنبال بازتوزیع عادلانه‌تر بنزین یارانه‌ای به خانوار است تا خانوار‌های فاقد خودرو نیز بهره ببرند.

 

سخنگوی کمیسیون انرژی تاکید کرد: متن منتشر شده، طرح قدیمی مجلس دهم است که در مجلس یازدهم و قبل از تشکیل کمیسیون‌ها و بدون اصلاح متن، تن‌ها برای تسریع در اخذ نوبت اعلام وصول مجددا ثبت شد تا بعد در کمیسیون و صحن اصلاح شود.

 

شریعتی افزود: اکنون پیش نویس گزارش کمیسیون انرژی تنظیم شده است که دو هفته دیگر به صحن کمیسیون می‌آید.

 

از ۲۴ آبان سال گذشته، سهمیه بندی بنزین با هدف مدیریت مصرف و افزایش ظرفیت صادراتی آغاز شد. به دنبال آن قیمت بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز ۳ هزار تومان اعلام شد.

آیا قیمت بنزین گران می‌شود؟

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
راهنما
France
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
2
0
سلام -قیمت بین المللی بنزین یک و نیم دلار است .
خارج از قیمت سهمیه دلیلی ندارد بنزین گران نشود . سئوال پیش میاید چرا بنزین ارزان شود که یک خانواده کاملا مرفه از 4 تا ماشین استفاده کنند و در محله های فقیر که ماشین هم ندارند این کمک دولت را استفاده نکنند
مقداری که دولت میخواهد کمک کند بنزین ارزان باشد آن مقدار را مستقیم به مردم بدهد که همه یک اندازه کمک شوند نه اینکه پ.لدارها از سوب وانسیون استفاده کنند و فقیرها استفاده نتوانند بکنند .
این نظر من است
اما مردم حاضر نیستند راحت قبول کنند
برای همین
دولت نباید یک دفعه بیاد مثل دفعه های قبل بنزین را 3 برابر کند
معلومه چیغ همه در میاید
یکی اینکه باید کم کم زیادکند
دوم اینکه اول خوب بحث های تلویزیونی انچام بدهند و همه مردم را آگاه کنند که این کار برای تقسیم کمک دولت به طور منصفانه است و بعد از اینکه اذهان عمومی حاضر شد کم کم بنزین را زیاد کنند نه اینکه یک دفعه چون درست این است که حداقل نیم یورو بشود یکدفعه نیم یورو بشود .این فقط نظر است که امیدوارم این نظر هم خوانده شود
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
1
0
ای کاش بنزینی که باید گرانتر میشد حداقل لیتری 2هزارتومن میشد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->