آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

کشف جسد مردی جوان در بلوار نماز مشهد

  • کد خبر: ۴۶۱۹۵
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
کشف جسد مردی جوان در بلوار نماز مشهد
جسد مردی سی ساله که به علت نامعلوم به قتل رسیده بود در حاشیه بولوار نماز پیدا شد.
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ خورشید ناپدید شده و تاریکی بر بیابان و کوه‌های اطراف مشهد سایه انداخته بود. جسدش را با آن سر و وضع به‌هم ریخته در یک جاده خاکی کنار یک راه آسفالته، چند متر آن طرف‌تر از بولوار اصلی انداخته بودند.

زن جوان به همراه خانواده‌اش مشغول جمع‌آوری چند تکه سنگ برای تزئین فضای خانه‌اش بود که چشمش به جسد خورد. صدای جیغ بنفش زن اعضای خانواده‌اش را که کمی آن‌طرف‌تر بودند، به سمت او کشاند.

جسد متعلق به مردی جوان بود که به علتی نامعلوم جان‌باخته و یا کشته شده بود. شاهدان این صحنه دل‌خراش که شوکه شده بودند بلافاصله دست‌به‌کار شدند و موضوع را به پلیس گزارش کردند. این خبر خیلی زود به مرکز پیام ۱۱۰ اعلام شد و طولی نکشید که با توجه به موقعیت جغرافیایی محل کشف جسد یکی از تیم‌های گشتی کلانتری نجفی مشهد راهی منطقه شد.


انتقال جسد از محل جنایت به منطقه‌ای دیگر

در بررسی‌های اولیه مأموران پلیس هیچ نشانه‌ای از درگیری متوفی در محل به چشم نمی‌خورد بنابراین فرضیه اینکه جسد از محلی دیگر به این منطقه منتقل شده باشد مطرح و موضوع برای ادامه پیگیری‌های تخصصی به بازپرس جنایی دادسرای مشهد گزارش شد.

اعلام این خبر به شعبه ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد، پای قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد و تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی مرکز استان خراسان رضوی را به محل کشاند و تحقیقات برای کشف حقیقت این مرگ مشکوک آغاز شد.

جسد متعلق به مردی سی ساله بود که قدی نسبتا بلند، شلواری خاکستری و زیرشلواری گشاد، پیراهنی با رنگ روشن و زیر پیراهنی نارنجی به تن داشت. علاوه بر این کفش‌های چرمی پاشنه خوابیده‌اش هم در کنارش افتاده بودند. همچنین متوفی یک دندان در لثه بالایی و سه دندان در لثه پایینی داشت.

بررسی‌های میدانی کارآگاهان پلیس در فضای تاریک اطراف جسد هیچ نشانی از درگیری قبلی متوفی با فرد یا افرادی دیگر نداشت و همین موضوع فرضیه انتقال جسد را از محلی دیگر به این مکان قوت می‌بخشید.

جسد متوفی که هنوز هویتش مشخص نیست به پزشکی قانونی منتقل شد و ادامه تحقیقات پرونده نیز بر عهده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی مرکز استان خراسان رضوی قرار گرفت.


آثار کبودی دور گردن متوفی

روز گذشته بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده گفت: این حادثه حوالی ۱۷:۴۰ عصر پنجشنبه هفدهم مهر از سوی یکی از شهروندان مشهدی به پلیس گزارش شد. جسد در بولوار نماز کمی بالاتر از بیمارستان اکبر، با فاصله‌ای صدمتری از نماز ۲۳ در جاده‌ای خاکی رها شده بود.

قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد بیان کرد: در بررسی‌های اولیه جسد در محل، آثار کبودی‌هایی دور گردن متوفی مشاهده شد که کارشناسان سازمان پزشکی قانونی مرگ او را در اثر انسداد راه تنفسی و خفگی تأیید کردند. بنا بر نظر پزشکی قانونی ۱۲ تا ۲۴ ساعت از مرگ متوفی گذشته و طبق شواهد موجود این مرد جوان از سوی فرد یا افرادی به قتل رسیده است.

این مقام قضایی دادسرای مرکز استان خراسان رضوی ادامه داد: هنوز هویت متوفی مشخص نیست و تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی درباره این پرونده ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->