نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

جنجال جدید در تیراندازی| از قهر ملی‌پوشان تا خداحافظی سرمربی تفنگ

  • کد خبر: ۴۶۲۰۱
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
جنجال جدید در تیراندازی| از قهر ملی‌پوشان تا خداحافظی سرمربی تفنگ
سرمربی تیم ملی تفنگ اعلام کرد دیگر با فدراسیون تیراندازی همکاری نخواهد داشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز ، مسئله فشنگ و مهمات از زمان‌های گذشته همیشه یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه‌های تیراندازی و قهرمانان این رشته بوده که هیچ وقت راه ‌حلی برای برطرف کردن مشکل پیدا نشد اما موضوعی که این روزها تیراندازان المپیکی را با چالش روبه‌رو کرده، تنها بحث فشنگ و مهمات نیست بلکه وعده‌هایی است که از سوی فدراسیون تیراندازی عملی و اجرایی نشده است.

• وعده‌هایی که هیچ وقت عملی نشد

ملی‌پوشان تیراندازی که با رفتن روی سکو بارها افتخارآفرینی کرده‌اند به قدری این روزها با مشکلات مختلف از جمله بی اعتنایی به موفقیتهایشان و مسایل مالی روبه‌رو بوده‌اند که ترجیح دادند تا اجرایی شدن وعده‌ها اردوی ملی را ترک کنند.


البته این مشکلات بارها از سوی الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ ایران برای آماده‌سازی ورزشکاران جهت حضور در المپیک مطرح شد اما مذاکرات مختلف راه به جایی نبرد و بسیاری از درخواستهای سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون اجرایی نشد.

• عرصه تنگ برای تفنگی‌ها و ترک اردو توسط ملی‌پوشان

الهام هاشمی که سالها در سنگاپور هدایت تیم ملی این کشور را برعهده داشت و حتی در سال 2018 با پیشنهاد ژاپنی‌ها برای سرمربیگری سامورایی‌ها روبه‌رو شده بود ترجیح داد به ایران بیاید و تجربیاتش را در اختیار ورزشکاران این مرز و بوم قرار دهد اما به نظر می‌رسد تنها چیزی که در زمان ریاست علی دادگر برای فدراسیون مهم نیست رشته های تفنگ و تپانچه است.

ورزشکاران کشورمان گلایه‌های زیادی از رئیس فدراسیون داشتند که به نظر می‌رسید این موضوعات کوچکترین خواسته قهرمانان برای فراهم کردن شرایط مناسب تمرینی بوده است. عدم همکاری با ملی‌پوشان در پرداخت پاداش و حقوق و همین طور بدهی‌هایی که در سفرهای مختلف فدراسیون به ورزشکاران دارد باعث شد تا عرصه بر ملی‌پوشان تنگ شود تا آنها راه چاره را در ترک اردو ببینند. از طرفی عدم حضور الهام هاشمی در تمرینات نیز مزید برعلت شد تا ملی‌پوشان تفنگ به خانه‌های خود بازگردند.

• تعلل فدراسیون برای تمدید قرارداد هاشمی چیست؟


الهام هاشمی که از زمان حضورش در فدراسیون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده بود بالاخره موافقت کرد تا المپیک توکیو همراه تیم ملی باشد اما با تعویق یکساله بازی‌ها و با وجود آغاز اردوها در چند وقت اخیر بعد از کرونا، فدراسیون تیراندازی حاضر به پذیرش شرایط فنی هاشمی نشد تا مشکلات تیراندازی بیش از گذشته شود.

با وجود اینکه موضوع مورد بحث هاشمی هیچ وقت مالی نبوده اما مشخص نیست چرا فدراسیون هیچ توجهی به ورزشکاران المپیکی خود ندارد و تمام تمرکز رئیس روی اهداف پروازی است؟ رئیس فدراسیون که با برگزاری جلسات متعدد سعی در ساماندهی رشته اهداف پروازی داشته وقتی برای رسیدگی به مشکلات تفنگ که بارها مدال‌آوری کرده اند ندارد. به نظر می‌رسد الهام هاشمی دیگر تمایلی به ادامه همکاری با فدراسیون تیراندازی ندارد.


باید دید مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ورودی به این قضیه خواهند داشت یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->