نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تکلیف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد| میزبانی غرب از شرق

  • کد خبر: ۴۶۲۰۲
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
تکلیف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد| میزبانی غرب از شرق
بالاخره تکلیف مراحل بالاتر مسابقات نیمه شرقی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و از مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در قطر برگزار می‌شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، با اعلام رسمی AFC، قطر میزبان لیگ قهرمانان شرق آسیا شد؛ ولی درباره محل برگزاری فینال تصمیمی گرفته نشده است. به‌دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز باقی‌مانده دیدار‌های گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب)، دبدار‌های مرحله گروهی منطقه شرق این رقابت‌ها نیز به‌صورت متمرکز و با شرایطی مشابه در قطر برگزار خواهد شد تا رقیب پرسپولیس ایران در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا‌۲۰۲۰ مشخص شود. میزبانی موفقیت‌آمیز قطر از رقابت‌های مرحله گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) در حد فاصل ۲۴‌شهریور و ۱۲مهر با رعایت سخت‌ترین پروتکل‌های بهداشتی برای حفاظت از سلامت تمامی شرکت‌کنندگان و عوامل برگزاری مسابقات به‌صورت متمرکز در ۴ ورزشگاه برگزار شد.
 
با توجه به اینکه دولت‌های تیم‌های منطقه شرق اجازه برگزاری حتی یک دیدار از این رقابت‌ها را در خاک خود صادر نکرده بودند، کنفدراسیون فوتبال آسیا ۴۶ بازی باقی‌مانده گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) را به‌صورت متمرکز در غرب قاره و کشور قطر برگزار خواهد کرد. ۱۶ تیم از ۶ کشور منطقه شرق آسیا از روز چهارشنبه ۲۸آبان تا یکشنبه ۲۳آذر، ۴۶ بازی مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) را در ۴ ورزشگاه قطر برگزار خواهند کرد. انتظار می‌رود این مسابقات در استادیوم‌هایی که برای جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده‌اند، انجام شوند. تمامی اعضای ۱۶ هیئت اعزامی تیم‌های شرق آسیا در بدو ورود به قطر در فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه آزمایش کرونا خواهند داد و تا مشخص‌شدن جواب تستشان، به‌صورت انفرادی در اتاق‌های هتل‌های خود قرنطینه خواهند شد.
 
بعد از روشن‌شدن وضعیت این تست‌ها، تیم‌ها اجازه آغاز تمرینات خود را خواهند داشت. در طول رقابت‌ها نیز تمامی تیم‌ها ملزم به رعایت تمامی اصول قرنطینه و بهداشتی هستند. همچون رقابت‌های مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب)، تمامی اعضای ۱۶ تیم شرق آسیا هر ۳ روز یک‌بار و در محل اقامت خود، تست کووید-۱۹ خواهند داد. در حین رقابت‌های مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) وزارت بهداشت قطر ۷۹۰۰ تست کووید-۱۹ را روی تمامی اعضای ۱۵ تیم حاضر در مسابقات و پرسنل AFC و کمیته محلی برگزاری این رقابت‌ها انجام دادند که فقط ۱.۷درصد از این آزمایشات مثبت اعلام شد.
 
اجرای پروتکل‌های بهداشتی گسترده، عامل اصلی پایین‌بودن این نرخ در مقایسه با نرخ متوسط ملی ۵٪ (۵ درصد) در رابطه با آزمایش کووید-۱۹ در سطح کشور قطر بود.
۴ تیم از چین، در کنار ۴ تیم از کره‌جنوبی، ۳ تیم از استرالیا، ۳ تیم از ژاپن و یک تیم از هر ۲ کشور تایلند و مالزی در بازی‌های باقی‌مانده مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) در قطر به دیدار یکدیگر خواهند رفت تا نماینده برتر شرق آسیا بعد از برگزاری ۴۶ دیدار در حد فاصل ۲۶ روز مشخص شود.

باوجود درخواست باشگاه‌های شرکت‌کننده از استرالیا، چین، ژاپن، کره‌جنوبی، تایلند و مالزی از دولت‌های خود برای میزبانی مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق)، هیچ‌کدام از ۶ دولت ذکر‌شده، اجازه برگزاری حتی یک دیدار از این رقابت‌ها را در خاک خود نداده بودند.
دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه ۲۹ آذر (۱۹‌دسامبر) به‌صورت تک‌بازی و در منطقه غرب بین پرسپولیس ایران و تیم برتر شرق برگزار خواهد شد که هنوز محل برگزاری آن مشخص نشده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->