فکری مانع جدایی حسینی|مظاهری می‌ماند یا می‌رود؟

  • کد خبر: ۴۶۲۸۷
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
فکری مانع جدایی حسینی|مظاهری می‌ماند یا می‌رود؟
با مخالفت صریح محمود فکری با جدایی سید حسین حسینی ممکن است مظاهری که از مدیران سابق قول فیکس بودن گرفته بود از ترکیب استقلال جدا شود.

گروه ورزش/شهرآرا نیوز، بعد ازاینکه مدیران سابق باشگاه استقلال با رشید مظاهری قرارداد منعقد کردند سیدحسین حسینی برای جدایی از استقلال دست به کار شد تا شاید از سعادتمند و رفقا رضایتنامه بگیرد وازفضای پرتنش رقابت با دروازه بان جدید رها شود. آن روزها که رشید مظاهری تازه به خدمت استقلال درآمده بود، اما آبی‌ها درگیر لیگ قهرمانان آسیا بودند وسید حسین نمی‌توانست اقدامی برای جدایی انجام دهد و مجبور بود تا پایان لیگ قهرمانان آسیا دراستقلال بماند و به دروازه‌بانی ادامه دهد.

 شاید حسینی تصور می‌کرد بعد از لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند از استقلال جدا شود وبه یکی از دو تیم خواهانش برود اما برکناری احمد سعادتمند نیز تا حدی این دروازه بان را برای رسیدن به خواسته‌اش عقب انداخت. حسینی که از تراکتورسازی و فولاد پیشنهاد همکاری داشت، به دنبال این هدف بود که لااقل برای یک فصل هم که شده فضایی دور از استقلال را تجربه کند.  سیدحسین تصور می‌کرد با حضور مدیران جدید شاید بتواند به خواسته‌اش برسد و از استقلال به یکی از دو تیم تراکتورسازی یا فولاد خوزستان برود اما انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال داستان را به کلی برای حسینی عوض کرد و سرمربی جدید استقلال صراحتا به مدیران باشگاه گفته که اجازه جدایی حسینی را از استقلال نخواهد داد.

با این شرایط ممکن است رشید مظاهری که از مدیران سابق استقلال قول گرفته بود به عنوان نفر اول در استقلال دروازه بانی کند تصمیم به جدایی از استقلال بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->