نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

AFC پاداش آسیایی پرسپولیس را پرداخت نمی‌کند | آژیر خطر در اردوگاه سرخ‌ها

  • کد خبر: ۴۶۳۴۴
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
AFC پاداش آسیایی پرسپولیس را پرداخت نمی‌کند | آژیر خطر در اردوگاه سرخ‌ها
پرداخت مطالبات برانکو و مشکلات مالی، یک بار دیگر باشگاه پرسپولیس را وارد حاشیه کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ پرداخت مطالبات برانکو و مشکلات مالی، یک بار دیگر باشگاه پرسپولیس را وارد حاشیه کرد. بعد از آنکه یحیی گل‌محمدی با مشکلات فراوان توانست جواز صعود سرخ‌پوشان به فینال لیگ قهرمانان را به دست بیاورد، با وعده حل شدن مشکلات مالی باشگاه روبه‌رو شد؛ وعده‌ای که به نظر می‌رسید بر پایه پاداش‌های AFC بابت حضور سرخ‌پوشان در فینال ارائه می‌شود. روز گذشته، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب اعلام کرد قادر به پرداخت مطالبات پرسپولیس به این باشگاه نیست تا آتش زیر خاکستر مشکلات مالی این تیم یک بار دیگر شعله‌ور شود.


AFC پاداش آسیایی پرسپولیس را پرداخت نمی‌کند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین صحبت‌های خود، به موضوعات جالبی پرداخت که نگرانی هواداران این تیم را در‌پی داشت. وی در ابتدای صحبت‌هایش درباره مطالبات برانکو گفت: ۲ میلیون دلار بدهی ما به برانکو بود که یک‌میلیون و ۱۰۰هزار دلار را پرداخت کرده و حدود ۹۰۰هزار دلار مانده است. بخشی از این بدهی هم آماده شده، اما متأسفانه با مشکل برای انتقال پول مواجه شده ایم. به نظر می‌رسد راهی برای انتقال این پول به حساب برانکو وجود ندارد. ۲ روز قبل نامه‌ای به AFC ارسال و اعلام کردیم پول برانکو را از محل مطالبات ما در این نهاد پرداخت کند که امروز به ما جواب داد و گفت با توجه به بررسی‌های تیم مالی و حقوقی AFC هیچ راهی برای پرداخت این پاداش وجود ندارد. نه می‌توانند آن را به پرسپولیس پرداخت کنند و نه امکان واریز آن به حساب برانکو یا شخص ثالث دیگری وجود دارد. می‌خواهم نامه جدید AFC را در سایت باشگاه منتشر کنم تا همه هواداران آن را ببینند. تمام فکرمان مشغول پرداخت پول برانکو است؛ اما نمی‌دانید چه مشکلاتی داریم. یکی از مشکلات ما هم این است که برخی از داخل شیطنت می‌کنند تا انتقال پول انجام نشود. البته می‌خواهم به هواداران بگویم راهکاری پیدا کرده‌ایم که اگر عملیاتی شود، در این یکی‌دو روز پول برانکو را پرداخت خواهیم کرد. راهی که قانونی هم هست. با توجه به تحریم اخیر ۱۸ بانک کشورمان تمام راه‌های فرعی و ارتباط‌ها نیز قطع شده است.
 
برخی فکر می‌کنند ما نشسته‌ایم و هیچ کاری برای پرداخت پول برانکو انجام نمی‌دهیم. بخش عمده‌ای از این پول آماده شده است، اما مشکل انتقال داریم. رسول‌پناه در ادامه صحبت‌هایش به بحث تمدید قرارداد خلیل‌زاده اشاره کرد و گفت: قبول دارم هزینه بازیکنان بالا‌ست، اما ما هم تا حدی توانایی داریم و باید دخل‌و‌خرجمان به هم بخواند. پرسپولیس به این دلیل به مشکل می‌خورد که هزینه و درآمدش به هم نمی‌خورد. باید طبق قانون عمل کنیم و اگر می‌خواهیم قرارداد بازیکن را افزایش بدهیم، باید از هیئت‌مدیره مصوبه بگیریم و منابع لازم را نیز ایجاد کنیم. اگر فقط برای یک بازیکن چنین‌کاری انجام بدهیم، صدای بازیکن دیگر بلند می‌شود و تمرکز تیم به هم می‌خورد.


تعطیلی تمرین سرخ‌ها و تجمع هواداران جلوی باشگاه

پس از بازگشت تیم پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد تمرینات این تیم به‌مدت ۷ روز تعطیل است و از دیروز ۱۹‌مهر تمرین‌های سرخ‌پوشان برای فصل جدید آغاز می‌شود؛ اما سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد تمرین سرخ‌پوشان بنا به تصمیم کادر فنی، تعطیل خواهد بود و زمان شروع تمرینات، اعلام می‌شود. با تصمیم کادر فنی، بازیکنان پرسپولیس که توانستند در پی بازی‌های فشرده و سنگین، بازگشت پرفروغی را در لیگ قهرمانان آسیا‌۲۰۲۰، رقم بزنند و به فینال رقابت‌ها راه پیدا کنند، استراحت بیشتری خواهند کرد و زمان شروع تمرین‌ها توسط کادر فنی، تعیین و اعلام خواهد شد.
 
نکته جالب این است که از ۱۰‌آبان رقابت‌های لیگ جدید آغاز می‌شود و به طرز عجیبی زمان شروع تمرینات پرسپولیس مشخص نیست. شواهد نشان می‌دهد که یکی از دلایل برگزار‌نشدن تمرین سرخ‌پوشان، اعتراض بازیکنان به مباحث مالی است و بازیکنان به‌دلیل نگرفتن پول‌های فصل جدید حاضر نشدند تمرین برگزار شود. این‌روز‌ها باشگاه پرسپولیس در وضعیت بغرنج مالی گیر کرده است. از‌یک سو ۲ روز دیگر برای پرداخت مطالبات برانکو فرصت است، اما ظاهرا باشگاه همچنان نتوانسته است تمام پول را تهیه کند و از‌سوی‌دیگر با مشکل چگونگی پرداخت پول نیز روبه‌روست.
 
بازیکنان نیز مطالباتی دارند که باشگاه به آن‌ها وعده داده، اما عملی نشده است. فینالیست آسیا در شرایطی است که هر لحظه به خطر نزدیک می‌شود، اما ظاهرا کسی به فکر بهبود این وضعیت نیست. به نظر می‌رسد مسئولان این باشگاه در تهیه منابع مالی نیز به مشکل خورده‌اند و تأمین پول برانکو و سایر مخارج، مدیران این باشگاه را مستأصل کرده است. دیروز صبح نیز عده‌ای از هواداران که احساس خطر کرده‌اند، مقابل این باشگاه تجمع داشتند. مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه، برای دقایقی در جمع این هواداران صحبت کرد؛ اما این هواداران از این صحبت‌ها قانع نشده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->