علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

درمان کرونا با شیر آغوز (اولین شیر مادر)

  • کد خبر: ۴۶۳۶۷
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
درمان کرونا با شیر آغوز (اولین شیر مادر)
مصر استفاده از شیر آغوز را در روند درمانی بیماران مبتلا به کرونا آغاز کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر «حسام حسنی» رئیس کمیته علمی مبارزه با کرونای وزارت بهداشت مصر از افزایش نسبت درمان بیماران مبتلا به کرونا به میزان ۹۲ درصد خبر داد و اعلام کرد: مصر، نخستین کشوری است که از «شیر آغوز» برای درمان کرونا استفاده می‌کند.

 

او به پایگاه خبری الوطن گفت: مصر نخستین کشوری در جهان است که دارو‌های ضد انعقاد خود را در روند درمانی بیماران کرونایی قرار داده است؛ همچنین نخستین کشور در جهان است که از «دگزامتازون» و «کورتیزون» در درمان کرونا استفاده ووضعیت بیمار را پیش از قرار گرفتن زیر تنفس مصنوعی مشخص می‌کند و اولین کشوری محسوب می‌شود که از شیر آغوز در درمان کرونا استفاده می‌کند.

 

شیر آغوز چیست؟

در همین ارتباط، دکتر ناصر عبده، متخصص اطفال و نوزادان می‌گوید شیر آغوز اولین شیری است که پس از تولد، از پستان مادر خارج می‌شود و زرد رنگ است.

 

وی تأکید کرد شیر آغوز دارای فواید مختلفی برای کودکان است و به تقویت ایمنی بدن کمک می کند و پروتئین بالایی دارد. این ماده دارای ارزش غذایی فراوانی بوده و عاری از هرگونه باکتری است.

 

این متخصص کودکان در ادامه تصریح کرد: موادی که شیر برای تقویت سیستم ایمنی بدن دارد، کودک را از در برابر بیماری‌ها در بزرگسالی ایمن می کند.

 

همچنین دکتر «محمد عز العرب» مشاور طب داخلی در انستیتو ملی بیماری‌های کبدی و عفونی مصر به الوطن گفت: یک دارو به نام «لاکتوفرین» وجود دارد که حاوی شیر آغوز است و از آن در درمان کرونا استفاده می‌شود.

 

او همچنین گفت: از لاکتوفرین طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در درمان کرونا استفاده می‌شود که حاوی آغوز است و این دارو به تقویت سیستم ایمنی بدن می‌پردازد. از آنجایی که کووید-۱۹ تا کنون هیچ درمانی نداشته است، به همین دلیل ما با این روش به تقویت سیستم ایمنی می‌پردازیم.

 

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->