نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

ماجرای کریمی در ترکیه|فقط یک پیشنهاد ۱۲۰ هزار دلاری!

  • کد خبر: ۴۶۴۱۰
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
ماجرای کریمی در ترکیه|فقط یک پیشنهاد ۱۲۰ هزار دلاری!
هیچ بعید نیست علی کریمی به دلیل پیشنهاد‌های نه چندان مناسب مالی از تیم‌های خارجی به استقلال باز گردد. مدیران استقلال نیز به شدت خواهان تمدید قرارداد این بازیکن هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی کریمی بدون شک یکی از بهترین‌های استقلال در فصول اخیر بوده و توانسته با بازی‌های خوبش چشم‌ها را به سوی خود متوجه کند. درخشش شماره ۶ آبی‌ها در لیگ نوزدهم به حدی بود که همگان انتظار داشتند این بازیکن بلافاصله بعد از پایان لیگ نوزدهم از استقلال جدا شود.

کریمی حتی حاضر به حضور در اردوی استقلال در قطر هم نشد و این تیم را همراهی نکرد تا اینکه باشگاه استقلال بندی در قرارداد کریمی را رسانه‌ای کرد که نشان می‌داد این بازیکن باید تا پایان بازی‌های تیمش در فصل نوزدهم که لیگ قهرمانان آسیا را نیز شامل می‌شد برای استقلال بازی کند که کریمی نیز ساکش را به سمت قطر جمع کرد و در ترکیب استقلال قرار گرفت.

شماره ۶ درلیگ قهرمانان به واقع یکی از بهترین‌های استقلال بود وتوانست گل‌هایی نیز در این عرصه به ثمر برساند. گل‌هایی که شاید هم برای هواداران تلخ بود وهم شیرین. تلخ از این جهت که کریمی را به زودتر به سمت در‌های خروجی استقلال سوق می‌دهد وشیرین به این دلیل که استقلال را به واسطه داشتن چنین بازیکنی در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار می‌ساخت. البته استقلال با وجود توانمندی‌های کریمی نیز از صعود باز ماند ونتوانست به مراحل بالاتر صعود کن. به هرحال، اما درخشش کریمی همه را منتظر گذاشته تا این بازیکن با باشگاه‌های خارجی قرارداد منعقد کند. کریمی که دیگر با استقلال قرارداد ندارد می‌تواند بدون پرداخت ریالی از ترکیب آبی‌ها جدا شود، اما ممکن است این بازیکن بار دیگر در واپسین دقایق باقی مانده به پایان نقل و انتقالات دوباره با استقلال قرارداد تمدید کند.

ماجرای حضور او در ترکیه به واسطه پیشنهاد کم دلاری تیم خواهانش به کلی منتفی شده است. گفته می‌شود باشگاهی که کریمی را می‌خواسته فقط حاضر شده به این بازیکن ۱۲۰ هزار دلار بدهد. البته مدیراین باشگاه به ستاره ایرانی پیشنهاد کرده نمایندگی شرکت بلورسازی‌اش را در ایران تاسیس کند تا از این راه هم درآمدی داشته باشد، اما کریمی این پیشنهاد را هم نپذیرفته. درباره تیم‌های قطری نیز خبر‌های آن‌چنان جدی که دلالت برخواستن کریمی داشته باشد به گوش نمی‌رسد. ظاهرا پیشنهاد‌های تیم‌های قطری نیز چندان دندان گیر نیست. برخی به بن بست خوردن کریمی برای حضور درتیم‌های خارجی را به آسیب دیدگی او از ناحیه کمر نیز ربط می‌دهند و براین باورند که، چون او با یک درد کهنه مواجه است تیم‌های آن‌چنانی خواهانش نیستند.

به هرحال، اما ماجرا هرچه باشد، به بن خوردن کریمی برای عقد قرارداد با تیم‌های خارجی می‌تواند خبرخوبی برای مدیران باشگاه استقلال باشد که این روز‌ها برای جذب کریمی برنامه دارند وبار‌ها نیز درصحبت‌های خود نیز به آن اشاره کرده‌اند. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که پرویزمظلومی قصد دارد با کریمی مذاکره کند واو را به استقلال بازگرداند. حال باید دید انتظارات کریمی که درسال‌های اخیر دراستقلال درخشیده چه خواهد بود وآیا این بازیکن راضی به بازگشت خواهد شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->