نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سقا:پول هست، ضمانت می‌خواهیم|با امتیاز سینام مشهد می‌آییم

  • کد خبر: ۴۶۴۲۳
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
سقا:پول هست، ضمانت می‌خواهیم|با امتیاز سینام مشهد می‌آییم
سرمربی تیم بسکتبال بانوان سینام مشهد می‌گوید تنها مشکل حامی مالی این تیم، ضمانت اجرایی برگزاری مسابقات سوپرلیگ بانوان است.
گروه ورزش، شهرآرانیوز، سمانه سقا سرمربی تیم بسکتبال بانوان سینام مشهد درباره اولتیماتوم فدراسیون به تیم سینام مشهد گفت: برخلاف هرسال که ما مشکل مالی داشتیم، اتفاقا امسال هیچ معضلی از این بابت نداریم و اسپانسر ما به تعهدات خود پایبند است. تنها نکته‌ای که این میان مطرح شده و خواست به حق اسپانسر است، موضوع تضمین برگزاری مسابقات است. ببینید حامی مالی تیم ما سالن مسابقات و تجهیزات و لوازم تمرین را برای ما تهیه کرده، پس اینجا اصلا موضوع پول مطرح نیست. فدراسیون تا چهارشنبه به ما فرصت داده که مبلغ ورودی سوپرلیگ را پرداخت کنیم و امروز قرار بود اسپانسر بخشی از این پول را به حساب فدراسیون واریز کند و تنها دو هفته پس از برگزاری سوپرلیگ مابقی آن را هم پرداخت می‌کند. دلیل این نوع پرداخت هم نداشتن ضمانت برگزاری قطعی مسابقات سوپرلیگ بانوان در اوضاع و احوال فعلی کشور است، نه مشکلات مالی.
سقا در پاسخ به این پرسش که اسپانسر شما چه مقدار از مبلغ ورودی را فعلا پرداخت می‌کند، توضیح داد: این که می‌گویم بخشی از ورودی، منظورم یکی دو میلیون تومان نیست، حامی مالی سینام نیمی از ورودی (۱۰ میلیون تومان) را پرداخت می‌کند و مابقی را پس از برگزاری تنها دو هفته از سوپرلیگ به حساب فدراسیون واریز خواهد کرد و اگر فدراسیون با این نحوه پرداخت موافقت نکرد، سینام از حضور در سوپرلیگ انصراف می‌دهد.
از سرمربی سینام پرسیدیم واقعا حیف نیست تیم شما فقط برای ۱۰ میلیون تومان از سوپرلیگ انصراف بدهد؟ سقا در پاسخ تصریح کرد: بدون شک مسئله ما نه انصراف است نه مبلغ ورودی. بلکه این اتفاق کمی غیرمنطقی است. شما می‌بینید که تهران دو هفته تعطیل شده، پس با توجه به بحران پیش آمده درخواست ما غیرمنطقی نیست. ما در جلسه قرعه‌کشی هم این موضوع را مطرح کردیم، اما به ما گفتند فدراسیون تضمینی برای برگزاری مسابقات نمی‌دهد.
سقا همچنین درباره اینکه تیم سینام با بازیکنان فصل پیش آویژه صنعت پارسای خراسان و کادر فنی آن تیم آماده حضور در سوپرلیگ می‌شود، اما چرا می‌گویید این تیم امتیاز آویژه صنعت را ندارد؟ توضیح داد: پارسال آویژه صنعت پارسا اسپانسر ما بود که متاسفانه به تعهداتی که داشت عمل نکرد. امسال هم به ما گفتند برنامه‌ای برای تیم‌داری در بخش بانوان ندارند درست است بازیکنان و کادر آویژه در سینام حضور دارند، ولی ما امتیاز آن‌ها را نگرفتیم و با امتیاز تیم سینام قصد حضور در سوپرلیگ را داریم.
او درباره کسب مجوز تیم‌داری سینام هم گفت: همانطور که می‌دانید امسال به تیم‌هایی که اصلا سال گذشته در سوپرلیگ نبودند مجوز داده شد، ولی تیم ما که شالوده آویژه صنعت را داشت، تلاش زیادی برای کسب سهمیه کرد و چه زمانی با ما موافقت شد؟ ۱۱ شهریور! که من از شنبه هفته بعد تمرینات تیم را آغاز کردم. ما حتی در جلسه پیشین فدراسیون هم حضور نداشتیم.
او در پایان گفت:من نمی‌خواهم درباره تیم‌های دیگر صحبت کنم، ولی در جلسه قرعه‌کشی سوپرلیگ نمایندگان تیم‌هایی حضور داشتند که بدهی فصل پیش خود را هم تسویه نکرده بودند. به هرحال اسپانسر بخشی از ورودی را به حساب فدراسیون واریز می‌کند و امیدوارم با مساعدت فدراسیون این مجموعه خوب که سال گذشته عنوان ششم لیگ بانوان را کسب کرد، در سوپرلیگ حضور یابد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->