کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

اعلام شرایط اعطای «گرنت» به محققان جوان و پژوهشگران

  • کد خبر: ۴۶۵۲۴
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
  • ۱
اعلام شرایط اعطای «گرنت» به محققان جوان و پژوهشگران
موسسه ملی توسعه تحقیقات پزشکی ایران (نیماد) نحوه اعطای گرنت به محققان جوان و پژوهشگران فرهیخته در سال ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، موسسه ملی توسعه تحقیقات پزشکی ایران (نیماد) در فراخوان‌ سال ۱۳۹۹ به دو گروه گرنت اعطا می کند.

فراخوان یازدهم اعطای گرنت به محققان جوان منتشر شده است و مهلت دریافت طرح های تحقیقاتی اولیه یا پیش-پروپوزال (pre-proposals) از اول آذرماه تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ است.

گرنت محقق جوان برای اولین بار در مهرماه ۱۳۹۵ موسسه ملی توسعه تحقیقات پزشکی ایران (نیماد) راه‌اندازی شده است. این گرنت به منظور تشویق محققان جوان فعال در انجام طرح‌های مستقل و توسعه حیطه فعالیت تخصصی آنها است.

متقاضی اصلی این گرنت باید واجد هر سه شرط زیر باشد:

۱. عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه‌ها/ مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و پروفایل وی در سامانه علم‌سنجی اعضای هیئت علمی قابل دسترس باشد.

۲. سن کمتر از ۴۰ سال

۳. شاخص هیرش (h-index) معادل ۵ یا بالاتر در نمایه نامه Scopus (طبق سامانه علم‌سنجی اعضای هیئت علمی)

هزینه درخواستی از مؤسسه برای حمایت از طرح‌های مشمول این گرنت باید حداکثر ۳۰۰ میلیون ریال باشد. تنها در صورت ارایه نامه رسمی مبنی بر تأمین بخشی از هزینه کل از نهادهای دیگر، هزینه کل می‌تواند بیش از سقف مجاز هزینه درخواستی باشد.

​​​حداکثر ۵۰ گرنت در هر فراخوان (در مجموع کمیته‌ها) تخصیص داده می‌شود.

همچنین موسسه ملی توسعه تحقیقات پزشکی ایران (نیماد) به پژوهشگر فرهیخته نیز گرنت اعطا می کند. هلت دریافت طرح‌های گرنت پژوهشگر فرهیخته از اول دی‌ماه تا ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۹ است.

گرنت پژوهشگر فرهیخته به منظور تشویق پژوهشگران برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت در کشور که براساس بانک اطلاعاتی Scopus دارای H-Index برابر با ۲۰ و بالاتر (با حذف استنادات خود و مقالات پرنویسنده) هستند، اجرا می‌شود.

پژوهشگر باید عضو هیئت علمی شاغل در دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بوده و طبق فهرست سامانه علم‌سنجی اعضای هیئت علمی وزارت بهداشت دارای H-Index برابر با ۲۰ و یا بالاتر (با حذف استنادات خود و مقالات پرنویسنده) بر اساس بانک اطلاعاتی Scopus باشد.

اعتبار گرنت حداکثر مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به صورت خالص و ۲۷۵ میلیون ریال، به صورت ناخالص است.

در هر فراخوان، فقط یک گرنت به هر فرد واجد شرایط اعطا می‌شود. هر متقاضی در آن واحد می‌تواند حداکثر دو گرنت پژوهشگر فرهیخته در حال اجرا داشته باشد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
جالبه پژوهشگران غیر هیات علمی اصلا براشون مهم نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->