تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مرفاوی: استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برمی‌‌گردانیم

  • کد خبر: ۴۶۵۶۷
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
مرفاوی: استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برمی‌‌گردانیم
صمد مرفاوی تأکید می‌کند که استقلال باید با آرامش، همدلی و کمک هواداران به جایگاه واقعی‌اش برگردد. مرفاوی به‌عنوان مدیر فنی در کنار فکری فعالیت می‌کند.

گروه ورزش، شهرآرا نیوز، صمدمرفاوی که خود سال‌ها مربی و سرمربی استقلال بوده درکنار فکری به عنوان مدیرفنی دیده می‌شود. نقش مرفاوی اما فراتر از یک مدیرفنی است واو درحین تمرینات نیز کنار بازیکنان حضور دارد و تلاش است تا در سازماندهی تمرینی وحتی انتخاب بازیکنان کمک حال فکری باشد.

بدون شک حضور مرفاوی درکنار فکری یک موهبت بزرگ است. صمد سال‌ها تجربه را پشت مربیگری خود دارد. مرفاوی درباره بازگشت خود به استقلال حرف‌هایی به زبان آورده است. او می‌گوید:« من هیچ وقت خودم را دور از استقلال نمی‌بینم. استقلال الان کمک نیاز دارد وما نباید پا پس بکشیم و پشت تیم را خالی کنیم. استقلال خانه ما است و کسی که خودش را متعلق به خانه‌اش بداند درهرشرایطی که نیاز باشد برمی‌گردد. امروز استقلال به من نیاز دارد و باید کمک کنم و من هم وظیفه‌ای جز تمکین ندارم.»

مرفاوی درباره اینکه چه کسی درکادرفنی استقلال حرف اول را می‌زند نیز این توضیحات را داد:« قطعا تیم سرمربی دارد و تصمیم نهایی را خود سرمربی می‌گیرد اما در مجموعه ما فضای میان مربیان این شکلی نیست که کسی احساس ریاست داشته باشد. ما درنساجی هم به همین شکل با هم تعامل کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم. من دردرجه اول می‌‌خواهم برای استقلال مفید باشیم و درتصمیم گیری‌ها مشاوره درست بدهم. باید به سمتی برویم که یاد بگیریم داشتن تعامل می‌تواند به استقلال امروز کمک کند. استقلال سال‌ها است قهرمان لیگ نشده و باید این سنت برداشته شود. نباید عادت کنیم که قهرمان نشویم. خد راشکر االان مجموعه خوبی دراستقلال شکل گرفته است وافراد دلسوزی گام به میدان گذاشته‌اند. همه می‌دانیم که چه قدر انتظارات از ما بالا است به همین دلیل تلاش می‌کنیم با آرامش، همدلی و کمک هوادارن استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. استقلال تیم بسیار بزرگی است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->