خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعلام برنامه کاری پاییز، موزه و اماکن تاریخی فرهنگی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۴۶۵۸۴
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
اعلام برنامه کاری پاییز، موزه و اماکن تاریخی فرهنگی خراسان رضوی
بر اساس برنامه کاری پاییز، موزه و اماکن تاریخی فرهنگی استان در شش ماهه دوم سال از ساعت ۸صبح تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان است.
به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس برنامه کاری پاییز، موزه و اماکن تاریخی فرهنگی استان در شش ماهه دوم سال از ساعت ۸صبح تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی زیرمجموعه این اداره کل از جمله آرامگاه فردوسی در شش‌ماهه اول سال از ساعت۹ صبح تا ۱۹ و در شش‌ماهه دوم سال از ساعت ۸صبح تا ۱۷ فعالیت می‌کنند.
 
ابوالفضل مکرمی فر افزود: مجموعه‌های تاریخی – فرهنگی استان شامل آرامگاه فردوسی، هارونیه، مجموعه باغ نادری و موزه بزرگ خراسان است.
 
هم‌اکنون بیش از ۸۰موزه دولتی و خصوصی در این استان فعالیت دارند که زیرپوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیز آستان قدس رضوی و سایر ادارات دارای موزه تخصصی و نیز اشخاص حقیقی فعالیت می‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->