نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سه خان محمود فکری و استقلال در آغاز | قائدی از استقلال جدا می‌شود؟

  • کد خبر: ۴۶۶۹۱
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
  • ۱
سه خان محمود فکری و استقلال در آغاز | قائدی از استقلال جدا می‌شود؟
استقلال در آستانه شروع دوباره لیگ با سه چالش اساسی روبه‌روست. سه چالشی که اگر به بهترین شکل مدیریت نشود، می‌تواند دردسرهای زیادی برای شاگردان محمود فکری ایجاد کند.
به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال این روز‌ها از بلاتکلیفی مربی درآمده است و محمود فکری با کادر فنی تقریبا استقلالی، هدایت آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده گرفته است. استقلالی‌ها در این روز‌ها تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذارند و در هر روز، دو نوبت تمرین را در برنامه خود دارند.

در میان تمرینات فشرده استقلال برای آماده‌سازی تیم در رقابت‌های لیگ برتر، کادر مدیریت این باشگاه همچنان مشکلات متعددی را پشت سر می‌گذارد و محدودیت‌های مالی باعث شده است تا استقلال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند. در حال حاضر کادر مدیریت استقلال برای پیش برد اهداف خود ۳ مساله مهم را برطرف کند تا باشگاه بتواند در ادامه راه خود با مشکلات دیگری روبرو نشود.

مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران در آسیا

مجوز حرفه‌ای هر ساله توسط AFC صورت می‌پذیرد. چند شاخص برای کسب این مجوز وجود دارد. معیار ورزشی که شامل برگزاری مسابقات، دیدار‌های تیم‌های پایه و مسائل دیگر است. معیار دوم اداری و پرسنلی است. بحث بعدی سوم معیار حقوقی که ثبت تجاری باشگاه، قرارداد‌ها و سیستم حقوقی را شامل می‌شود. مباحث مالی، زیرساخت‌ها و استادیوم‌ها از شاخص‌های دیگری است که هر باشگاهی برای دریافت این مجوز رعایت کند. باشگاه استقلال در حال حاضر در خصوص مطالبات بازیکنان داخلی و مباحث مالی‌ای که در این خصوص وجود دارد، دچار مشکلاتی شده است و باید در اسرع وقت با پرداخت این مطالبات، این مجوز را به دست بیاورد. احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال چندین بار اعلام کرده است در این خصوص نگرانی وجود ندارد، اما باید دید استقلال در نهایت می‌تواند این مجوز را کسب کند یا قرار است اتفاقات دیگری رقم بخورد.

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال

بدهی‌های خارجی استقلال که در راس آن‌ها مطالبات وینفرد شغر است، باعث شده تا پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال استقلال بسته شود و آبی‌پوشان نتوانند با بازیکنان جدیدی جذب کردند، قرارداد خود را ثبت کنند. مددی در این رابطه گفت: ما بابت یک بازیکن، یک سرمربی و یک باشگاه بدهی داریم که پنجره ما بسته شده است. اگر پول را پرداخت کنیم پنجره باز می‌شود. در جلسه برای همه این بدهی‌ها تدبیر اندیشیده شده و اگر دوستان به قول خود عمل کنند، من خیلی امیدوارم بتوانیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم تا بتوانیم بازیکنان جدید را داشته باشیم.

بازگشت میلیچ جدا شده به استقلال

طبق اعلام سرپرست باشگاه استقلال، میلیچ در تاریخ ۸ مهر نامه‌ای به باشگاه داده و اشاره کرده اگر تا ۱۵ روز مطالباتش پرداخت نشود، فسخ می‌کند. پس از آن یک نامه‌ای درخصوص فسخ قراردادش برای باشگاه استقلال ارسال کرد. پس از این تاریخ میلیچ قرارداد خود را باشگاه فسخ کرده است و عملا او دیگر عضو باشگاه استقلال نخواهد بود، اما طبق وعده اخلاقی او، اگر مطالبات این بازیکن پرداخت شود، میلیچ به جمع آبی‌پوشان بازمی‌گردد، اما در هر صورت این بازیکن کروات به طور رسمی از جمع آبی‌پوشان جدا شده است. همچنین با اعلام باشگاه استقلال در راستای حل یکی از دغدغه‌های اصلی هواداران استقلال، طلب دیاباته که ۳۱۵ هزار دلار بود توسط خلیل زاده رئیس هیات مدیره پرداخت شد و باید دید مدیران استقلال می‌توانند همانند دیاباته، میلیچ را به جمع آبی‌پوشان بازگردانند یا خیر.

فروش قایدی؟

مهدی قایدی، ستاره فصل گذشته تیم فوتبال استقلال این روز‌ها با پیشنهادات خوبی مواجه شده است و طبق اعلام سرپرست باشگاه، با یک رقم بسیار خوبی از یکی از تیم‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس روبرو شده است. در حال حاضر رقم این پیشنهادات مشخص نیست، اما طبق آخرین اطلاعات موجود، پولی که از فروش مهدی قایدی به دست استقلال می‌رسد، می‌تواند بسیاری از خلاء‌های مالی این باشگاه را برطرف کند. کادر مدیریت تا اینجای کار در تلاش است با تامین منابع مالی، مشکلات موجود را برطرف کند، اما اگر پولی به دست استقلال نرسد، احتمال فروش مهدی قایدی می‌تواند گزینه کادر مدیریت باشگاه برای تامین منابع مالی باشد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آیدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
واااای نه تروخداا اگه قائدی بره استقلال نابود میشه..نذارین بره تروخدااااا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->