بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

واحدی: تیم والیبال گنبد کرونایی ندارد

  • کد خبر: ۴۶۷۲۳
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
واحدی: تیم والیبال گنبد کرونایی ندارد
اعضای تیم والیبال شهرداری گنبد برخلاف دیگر تیم‌ها که این روزها با ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند و از کرونا به دور مانده‌اند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالیکه هر روز از کرونایی شدن بازیکنان یک تیم خبر می‌رسد و حکایت از اوضاع وخیم تیم‌های والیبالی دارد حالا خبری خوش‌حال‌کننده به گوش می‌رسد و آن‌هم اینکه هیچ کدام از اعضای تیم والیبال شهرداری گنبد به ویروس کرونا مبتلا نشده‌اند و در سلامت کامل به سر می‌برند. از قرار معلوم گنبدی‌ها به خوبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و برای همین هم از ابتلا به این ویروس منحوس در امان مانده‌اند.
واحدی، مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد، در‌این‌باره می‌گوید: در راستای سلامت بازیکنان و همه کادر اجرایی باشگاه، قبل از شروع لیگ برتر والیبال کشورمان، نمونه‌گیری pcr از همه اعضا قبل از شروع هر هفته از بازی‌ها گرفته می‌شود. نظافت و ضد‌عفونی‌کردن رختکن، توپ والیبال و زمین بازی با دقت خاصی انجام می‌شود. حتی با مشکوک اعلام شدن تست دو بازیکن تیم شهرداری که فاقد علائم کرونا نیز بودند، این دو بازیکن را به مدت ۱۴ روز در قرنطینه نگهداشتیم تا سلامت را فدای نتیجه نکنیم. به هر حال خدا را شکر که در آخرین نمونه‌گیری بازیکنان جواب همه آزمایش‌های تیم ما منفی بوده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->