برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

تاراج پرسپولیس | جدایی ستاره ها از پرسپولیس

  • کد خبر: ۴۶۸۹۱
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
تاراج پرسپولیس | جدایی ستاره ها از پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس روز گذشته یکی از شلوغ‌ترین و پر‌استرس‌ترین روزهایش را سپری کرد. انتشار خبر جدایی ستاره‌های این تیم در کنار پرداخت‌نشدن کامل مطالبات برانکو باعث شد تا هواداران سرخ‌پوش جلوی درِ این باشگاه تجمع کنند و صدای اعتراض خود را به گوش مدیرعامل این تیم برسانند؛
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ اعتراض‌هایی که باعث حضور نیروی انتظامی در محل شد. بعد از آنکه پرسپولیس برای دومین‌مرتبه در چند سال اخیر راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد، خیلی از هواداران این تیم امیدوار بودند باتوجه به حضور ستاره‌هایی که در تیمشان دارند، برخلاف چند سال قبل، این‌بار با تمام قوا در فینال حاضر شوند و جام قهرمانی را به ایران بیاورند، اما تنها بعد از گذشت ۲ هفته از این اتفاق، پایه‌های موفقیت این تیم یکی‌یکی در حال ریختن است!


مسئله بشار

ستاره عراقی پرسپولیس بدون‌شک یکی از ارکان ثابت موفقیت‌های چند سال اخیر پرسپولیس بوده است. بحث جدایی این بازیکن از چند وقت پیش شنیده شد تا اینکه رسن با انتشار یک استوری از هواداران این تیم خداحافظی کرد. رسن البته این استوری را دیروز صبح از صفحه اینستاگرامش پاک کرد. در‌همین‌راستا یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم و مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه، در مصاحبه‌های خود در واکنش به این اخبار اعلام کردند رسن با باشگاه قرارداد دارد و این بازیکن فروشی نیست و باید رفتن را فراموش کند. درباره رسن شنیده می‌شود یک پیشنهاد عالی از قطر روی میز مدیربرنامه‌های این بازیکن قرار دارد. رسن بعد از سال‌ها بازی بدون دریافت دستمزد کاملش در ایران تصمیم گرفته است پرسپولیس را ترک کند. طبق آخرین اخبار منتشر‌شده پیشنهاد باشگاه قطری دوساله است. طبق این قرارداد، دستمزد سالیانه رسن بیش از یک‌و‌نیم‌میلیون دلار است. بشار دوست داشت به اروپا منتقل شود، ولی پیشنهادی دریافت نکرده است.


خلیل‌زاده فسخ کرد!

شجاع خلیل‌زاده، دیگر‌ستاره سرخ‌ها بود که خبر فسخ قراردادش با پرسپولیس حسابی هواداران این تیم را عصبی کرده است. از روز سه‌شنبه اخباری درباره فسخ یک‌طرفه قرارداد شجاع خلیل‌زاده با باشگاه پرسپولیس منتشر شده و برهمین‌اساس شنیده می‌شود جدایی وی از این تیم قطعی شده است. مدافع پرسپولیس که دیروز همراه با کاروان تیم ملی به تهران برگشت، روز ۱۴ مهر با حضور در سازمان لیگ با استناد به قانون فیفا که به بازیکن اجازه می‌دهد قرارداد خود را ۲ ماه پس از دریافت‌نکردن مطالباتش به‌شکل یک‌طرفه فسخ کند، قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرده است. سازمان لیگ هم یک نسخه از این فسخ را به باشگاه پرسپولیس، دبیرکل فدراسیون و کمیته تعیین‌وضعیت ارائه کرده است.
 
نکته جالب این است که خلیل‌زاده پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از قطر و پیش از حضور در اردوی تیم ملی این اقدام را انجام داده است. مقصد مدافع پرسپولیس قطر است و باید دید سر از کدام تیم در‌می‌آورد. در‌هر‌حال اگر او به ام‌صلال برود، با روزبه چشمی هم‌بازی می‌شود و اگر در الریان بازی کند، به یکی از تیم‌های قدیمی و پول‌دار قطر پیوسته است. ظاهرا خلیل‌زاده با سالی یک‌میلیون‌دلار به قطر می‌رود که با دلار فعلی، سالی ۳۲‌میلیارد تومان می‌شود. قرارداد او هم با قطری‌ها مثل اینکه سه‌ساله است. در واقع اگر دلار همین رقم باقی بماند، او ۹۶میلیارد تومان در ۳ سال آینده، البته جدا از پاداش و دیگر‌مسائل، به جیب خواهد زد.


وضعیت نامعلوم ۴ ستاره

۴ بازیکن پرسپولیس با‌وجود تمایل باشگاه برای حفظ آن‌ها وضعیت نامشخصی در این تیم دارند. محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه پس از اتمام جلسه خود با رسول‌پناه اعلام کردند سرپرست پرسپولیس به آن‌ها گفته باشگاه به آن‌ها نیاز دارد و فعلا نمی‌خواهد این بازیکنان را از دست بدهد، این در‌حالی است که یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس این بازیکنان را دراختیار باشگاه قرار داده و علاقه‌ای به حفظ آن‌ها در تیمشان ندارند.
 
همچنین در‌حالی‌که اخباری درباره درخواست فسخ قرارداد کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس منتشر شده است، مدیر‌برنامه‌های وی نسبت به این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد؛ البته این مدیر‌برنامه اعتقاد داشت باشگاه پرسپولیس به کامیابی‌نیا احتیاج دارد و قرار است در روز‌های آینده برای مشخص‌شدن تکلیف مطالبات کامیابی‌نیا جلساتی را با وی برگزار کند. شنیده می‌شود هافبک‌دفاعی پرسپولیس از تیم‌های فولاد و تراکتور پیشنهاد‌هایی دریافت کرده است. خبر دیگر از پرسپولیس اینکه شنیده می‌شود محمد نادری نیز با‌وجود درخواست خودش و باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری تاکنون با پالس مثبت یحیی گل‌محمدی برای ادامه حضور در این تیم مواجه نشده است و باید دید آیا دفاع چپ سرخ‌پوشان قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد یا خیر.


پرسپولیس بازهم نصفه‌نیمه در فینال!

پرسپولیس به‌عنوان فینالیست لیگ قهرمانان احتمالا امسال هم با ترکیب ناقصی برای کسب جام بجنگد. نگاهی به ترکیب این تیم از ابتدای راه لیگ قهرمانان نشان می‌دهد در‌صورتی‌که باشگاه نتواند تیم فعلی را نگه دارد، گل‌محمدی برای بازی فینال تقریبا یک تیم کامل را از دست خواهد داد!
اگر فهرست ابتدایی پرسپولیس برای لیگ قهرمانان‌۲۰۲۰ مبنا باشد، باید نام علی علیپور، مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان و وحید امیری را هم به این فهرست اضافه کرد تا فهرست جدا‌شده یا محروم سرخ‌پوشان برای بازی فینال دو‌رقمی شود. یک بار دیگر با دقت این فهرست را مرور کنید: بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محمد نادری، بشار رسن، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و علی علیپور!


رسول‌پناه: بشار حق جدایی ندارد

مهدی رسول‌پناه روز گذشته در جمع هواداران معترض پرسپولیس حاضر شد و در جواب سؤالات آن‌ها گفت: بشار نمی‌خواست بیاید. به‌خاطر من آمد. او حق جدایی ندارد؛ چون با ما قرارداد دارد. بشار به باشگاه آمد تا بگوید من (رسول‌پناه) مقصر نیستم. رسن حق ندارد برود. از تیم قطری که خواهان او شده و مذاکره کرده است، شکایت خواهیم کرد. تا بیستم مهرماه باید پول او را می‌دادیم که دادیم. تا زمستان حق ندارد از پرسپولیس برود. وی افزود: الان هم ما می‌خواهیم پول برانکو را پرداخت کنیم. از طلبی که به او داریم، یک‌میلیون یورو آماده است که هر کس از بین هواداران می‌خواهد نماینده شود و یورو‌ها را ببیند که سندش را زده‌ایم. از‌این‌رو حدود ۱۵هوادار با هماهنگی نیروی انتظامی به‌عنوان نماینده وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->