نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مدافع تیم ملی فوتبال عراق : اعتماد به نفس لازم برای صعود به جام جهانی را داریم

  • کد خبر: ۴۶۹۸۲
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
مدافع تیم ملی فوتبال عراق : اعتماد به نفس لازم برای صعود به جام جهانی را داریم
مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال عراق امیدوار است این تیم بتواند بعد از مدت‌ها به جام جهانی راه یابد.
به گزارش شهرآرانیوز به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، علی عدنان مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال عراق که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد درباره شرایط تیم کشورش در انتخابی جام جهانی و صعود به دور بعدی رقابت‌ها گفت: همانطور که بار‌ها گفته ام، ما تیم خوبی داریم. بازیکنان جوانی داریم که بار‌ها توانستند در ترکیب قابلیت هایشان را نشان دهند. مربی خوبی داریم و تاکنون واقعاً خوب کار کرده ایم. به همین دلیل است که ما در گروه مقدماتی خود اول هستیم. در گروه ما بازی مقابل ایران، که به طور منظم در جام جهانی حضور دارد، یا حتی برابر بحرین کار آسانی نیست. راهیابی به جام جهانی برای کشوری که سال‌ها در یک جام جهانی بازی نکرده کار آسانی نیست. اما ما اعتماد به نفس لازم برای صعود به جام جهانی بعدی در قطر را داریم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر شرایط برای همه تیم‌های ملی جهان بسیار دشوار است. تا سال آینده بازی‌ها برگزار نمی‌شود و این شرایط سختی را برای همه تیم‌ها ایجاد می‌کند.

عدنان درباره بازی‌های جام جهانی گفت: قطر کشور کوچکی است و مسافت بین ورزشگاه‌ها و شهر‌ها خیلی کم است و به همین خاطر تیم‌ها زمان بیشتری برای استراحت خواهند داشت و بازی‌ها بهتر و شاداب‌تر برگزار می‌شود. این جام جهانی با دوره‌های قبل جام جهانی متفاوت خواهد بود. قطر کشور امن و خوبی است و قطعا به خوبی از عهده میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ برخواهد آمد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->