هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی
سرخط خبرها

جزئیات تازه از متکدی میلیاردر در قزوین

  • کد خبر: ۴۶۹۹۰
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
جزئیات تازه از متکدی میلیاردر در قزوین
مسوول مرکز ساماندهی متکدیان شهرستان قزوین گفت: متکدی میلیاردری که در شهر قزوین اقدام به تکدیگری می‌کرد شناسایی، جمع‌آوری و با حکم دستگاه قضایی روانه زندان شد.
به گزارش شهرآرانیوز، محسن رحیمی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: یکی از متکدیانی که بار‌ها از سوی عوامل گشت این مرکز جمع‌آوری شده و به او تذکر داده شد دست از تکدیگری بردارد فردی متمول و ثروتمند است که در چهارراه‌های اصلی شهر اقدام به تکدیگری در قالب "اسپند دودکردن" می‌کرد.

وی افزود: چندین مرتبه به این فرد تذکر شفاهی و همچنین پیشنهاد کمک و ارائه بسته معیشتی و نامه‌نگاری با دستگاه‌های مختلف جهت رفع مشکل احتمالی او داده شد و در مراحلی نیز به مرکز متکدیان و کلانتری ارجاع شد که به دروغ خود را جانباز دفاع مقدس معرفی می‌کرد.

مسوول مرکز ساماندهی متکدیان خاطرنشان کرد: این شخص در یکی از مناطق متوسط به بالای شهر قزوین زندگی می‌کند و دارای واحد‌های مسکونی دیگری در جنوب شهر و اموال دیگر است که با یک دستگاه پراید به نزدیکی محل تکدیگری مراجعه کرده و وسایل اسپند دود کردن را نیز همراه خود در صندوق عقب خودرو می‌آورد.

مسوول مرکز ساماندهی متکدیان گفت: نیرو‌های انتظامی و شهرداری مستقر در این مجتمع که اقدام به گشت‌زنی در سطح شهر می‌کنند در طی ماه‌های گذشته بار‌ها این متکدی را در قزوین و در چهارراه‌های مختلف رویت کردند که در ایام اخیر به صورت علنی به همکاران ما توهین و آن‌ها را تهدید به قتل کرده است.

وی افزود: این متکدی با مراجعه به مرکز ساماندهی متکدیان به همکاران ما پیشنهاد واریز ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان پول به حساب آن‌ها در ازای دریافت چک ارائه کرده و تاکید می‌کرد "خودتان را خسته نکنید نتیجه نمی‌گیرید من قبلا تهران بودم کسی نتوانست کاری بکند".

رحیمی با اشاره به تشریح وظایف دستگاه‌های مختلف در مصوبه شورایعالی اداری با هدف ساماندهی متکدیان، خاطر نشان کرد: همچنان که در قبال افراد مستضعف، معلول جسمی و ذهنی، در راه مانده و بی‌خانمان وظایفی برای این مرکز تشریح شده است، در قبال متکدیان حرفه‌ای نیز مسوولیت داریم که آن‌ها را به دستگاه قضایی معرفی نماییم.

وی گفت: این کار برای متکدی میلیادر صورت گرفت و برای وی در دستگاه قضایی قزوین پرونده تشکیل شد و با حکم دستگاه قضا خودروی او توقیف گردید و شخص متکدی با حمایت قاطعانه و اقدام انقلابی دادیار دادسرای قزوین روانه زندان شد.

اقلام اهدایی مردم در انبار منزل متکدی میلیاردر

مسوول مرکز ساماندهی متکدیان گفت: با حکم دستگاه قضایی از انبار منزل این متکدی بازدید به عمل آمد که طی آن، حدود ۴۰۰ کیلو برنج، اقلام مختلف اهدایی از سوی مردم نظیر روغن مایع، روغن نباتی، بسته‌های چند کیلویی عدس، لوبیا، چندین قوطی رب، ماکارونی، قند، شکر، چای خشک و... در انباری منزل او مشاهده شد.

وی گفت:این کمک‌ها نشانگر اعتماد شهروندان قزوینی به فردی است که به زعم ما یک راهزن محسوب می‌شود، چون با حضور خود در چهارراه‌های شهر و مظلوم‌نمایی و جلب اعتماد شهروندان اجازه نداده است کمک‌های مردمی به دست نیازمندان واقعی برسد.

۱۱ میلیارد ریال چک در منزل متکدی

رحیمی با اشاره به بازدید و بازرسی انجام شده توسط ماموران انتظامی از منزل متکدی میلیاردر، خاطر نشان کرد: علیرغم تلاش‌های پنهانی صورت گرفته توسط خانواده این متکدی جهت خروج چندین فقره چک و کلید گاوصندوق از منزل در حین بازرسی ماموران انتظامی، با هوشیاری سرپرست نیرو‌های انتظامی مستقر در مرکز ساماندهی متکدیان، از خروج کلید گاو صندوق و چک‌ها جلوگیری و ۳۵ فقره چک به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به همراه هشت میلیون ریال وجه نقد کشف و ضبط شد.

مسوول مرکز ساماندهی متکدیان گفت: اگر سایر دستگاه‌های متولی در امر ساماندهی متکدیان همانند شهرداری قزوین و نیروی انتظامی همکاری بیشتری کنند، مطمئنا به زودی شاهد بهبود وضعیت ساماندهی متکدیان در قزوین خواهیم بود و می‌توان قزوین را در ابتدا به عنوان "شهری با کمترین متکدی" و در آینده به عنوان "شهری بدون متکدی" معرفی کرد.

وی تاکید کرد: شهر بدون متکدی به معنای شهر بدون فقیر نیست و باید نگاه جامعه نسبت به تکدی‌گری تغییر کند و این میلیاردر متکدی نمونه بارزی جهت اثبات این ادعا است که نباید به متکدیان کمک کرد و باید کمک‌های مردمی به دست نیازمندان واقعی برسد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->