سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در جهان تا ۲۶ مهر

  • کد خبر: ۴۷۰۳۷
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
آخرین آمار کرونا در جهان تا ۲۶ مهر
آمار جهانیِ ابتلا به بیماری کووید ۱۹ ناشی از کروناویروس جدید (SARS-CoV-۲) تاکنون به ۳۹ میلیون و ۵۹۳ هزار و ۸۸۵ نفر رسیده و مرگ یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۲۴۹ نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده اس

به گزارش شهرآرانیوز، آمار جهانیِ ابتلا به بیماری کووید ۱۹ ناشی از کروناویروس جدید (SARS-CoV-۲) تاکنون به ۳۹ میلیون و ۵۹۳ هزار و ۸۸۵ نفر رسیده و مرگ یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۲۴۹ نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

همچنین بنابر تازه‌ترین آمارها ۲۹ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۱۲۲ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۵ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

هند و برزیل نیز با آمار میلیونیِ مبتلایان، هم‌اکنون پس از آمریکا به ترتیب با بیش از ۷.۴ و ۵.۲ میلیون بیمار کووید ۱۹، جایگاه‌های دوم و سوم را در جهان دارند.

آمریکا نیز با بیش از ۸.۲ میلیون مبتلا و همچنین بیش از ۲۲۳ هزار قربانی تاکنون، همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

همچنین ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک به ترتیب چهار کشورِ رکورددارِ شمار قربانیان این بیماری هستند.

از سوی دیگر تب همه‌گیری کرونا در کشورهای اروپایی نیز دوباره بالا گرفته و آمار ابتلای روزانه به کووید-۱۹ در اروپا در روزهای اخیر از آمار هند و آمریکا بالاتر رفته است.

فرانسه با شناسایی بیش از ۳۰ هزار بیمار جدید، بیشترین میزان ابتلا در یک روز را از آغاز همه‌گیری کرونا ثبت کرد و در انگلیس نیز با افزایش شمار مبتلایان، نیمی از جمعیت این کشور با محدودیت‌های تازه‌ای روبرو می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا هشت میلیون و ۲۸۸ هزار و ۲۷۸ مبتلا، ۲۲۳ هزار و ۶۴۴ قربانی

۲. هند هفت میلیون و ۴۳۲ هزار و ۶۸۰ مبتلا، ۱۱۳ هزار و ۳۲ قربانی

۳. برزیل پنج میلیون و ۲۰۱ هزار و ۵۷۰ مبتلا، ۱۵۳ هزار و ۲۲۹ قربانی

۴. روسیه یک میلیون و ۳۶۹ هزار و ۳۱۳ مبتلا، ۲۳ هزار و ۷۲۳ قربانی

۵. اسپانیا ۹۸۲ هزار و ۷۲۳ مبتلا، ۳۳ هزار و ۷۷۵ قربانی

۶. آرژانتین ۹۶۵ هزار و ۶۰۹ مبتلا، ۲۵ هزار و ۷۲۳ قربانی

۷. کلمبیا ۹۴۵ هزار و ۳۵۴ مبتلا، ۲۸ هزار و ۶۱۶ قربانی

۸. پرو ۸۶۲هزار و ۴۱۷ مبتلا، ۳۳ هزار و ۶۴۸ قربانی

۹. مکزیک ۸۴۱ هزار و ۶۶۱ مبتلا، ۸۵ هزار و ۷۰۴ قربانی

۱۰. فرانسه ۸۳۴ هزار و ۷۷۰ مبتلا، ۳۳ هزار و ۳۰۳ قربانی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->