استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

جابه‌جایی در کمیته‌های فدراسیون بسکتبال با تغییر فصل‌ها

  • کد خبر: ۴۷۰۵۰
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
جابه‌جایی در کمیته‌های فدراسیون بسکتبال با تغییر فصل‌ها
مسئولان کمیته های فدراسیون بسکتبال را باید جزو افراد چند شغله دانست.
افشین رضاپور/شهرآرانیوز، مسئولان کمیته‌های فدراسیون بسکتبال، در فصول مختلف سال، نقش و جای خود را کمی تا قسمتی تغییر می‌دهند، اما سر جای خودشان هستند. به طور مثال در پاییز و زمستان، با تیم‌های باشگاهی قرارداد می‌بندند و در بهار و تابستان سخت به دنبال استعدادیابی و دوره‌های آموزشی و از این دست کار‌ها هستند.
با رفتن بهرام رمضان به خوزستان، تغییر نقش و جای اطرافیان و نزدیکان به فدراسیون بسکتبال، وارد فاز جدیدی شده است. معلمی و مربیگری در آموزش و پرورش، کمیتۀ استعدادیابی فدراسیون، یکی دو فصل در لیست انتظار لیگ یک (از زمان این فدراسیون) و سرانجام تیمداری در لیگ برتر بسکتبال، از جمله کار‌هایی است که از دست وی برمی‌آید و او همزمان در حال انجام دادن آنهاست. با داشتن این همه کار، همیشه به توانمندی بهرام غبطه خورده‌ام.
در حال حاضر جواد رحمتی‌پور در کمیتۀ آموزش و مربیان نیز با همین روش پیش می‌رود. وی دبیر آموزش و پرورش است. مسئول دپارتمان آموزش و پژوهش فدراسیون بسکتبال و مربی تیم بسکتبال مهرام. رحمتی‌پور آدم خوبی است، اما تفکر رحمتی‌پور‌ها باعث خلق مهمانان ناخوانده‌ای مثل علیرضا رحیمی در بسکتبال می‌شود.
محمد_کسایی‌پور از کمیته سه نفره، دو فصل است که در کرمان سرمربی تیم مس است و کاری به کار کسی، تو بگو یک نفر هم ندارد چه برسد به سه نفر. کسی هم کاری به او ندارد.
اعضای کمیتۀ داوران و مسابقات طبق قاعده نمی‌توانند تیمداری کنند، اما به پشتوانۀ حضور فیزیکی در محل «فدراسیون»، توانایی‌های دیگری در خود می‌بینند که باعث می‌شود بر اساس این توانمندی‌ها، بخت و اقبال خودشان را در سایر امور آزمایش کنند.
مثل احمد نوروزی که کمیته مسابقات برایش کوچک است و نامزد مجمع انتخابی هیئت بسکتبال استان تهران شده. یا ورژ آبکاریان بعد از اینکه قانون بازنشستگی اجازه نداد مسئول کمیتۀ داوران و مسابقات بماند، توانمندی‌های فنی و اجرایی خود را زوج و فرد کرد. یک روز مشاور رئیس احمدی است و روز بعد مدرس بین‌المللی!
مربیان ملی هم که تیم‌های باشگاهی گرفتند و به قول رئیس احمدی؛ بسکتبال از داشتن نعمت دانش آنان محروم نشد و اوضاع تا پایان فصل بر وفق مراد است. مربیان شمالی در «دژ» کاله، در رفت و آمدند و هر چند وقت یک بار از داخل اردو‌ها چند تا عکس یادگاری منتشر می‌کنند.
در قسمت خانم‌ها به فریده خانم شجاعی، شبنم کلاهی، گلاره کاکاونپور و ... سلام می‌کنم... اخیراً از مدیریت فنی کاکاونپور در مهرام رونمایی شد.
خدا را شکر، با حال خوب مسئولان کمیته‌های فدراسیون در بسکتبال، حال همه ما خوب است و چشم شیطان کور و گوش شیطان کر، کار‌های بسکتبال روبه‌راه. همه سر جای خودشان نشسته و چند تا پُست بیشترهم گرفته‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->