تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند
سرخط خبرها

بائرمن: باید مقابل لورکوزن تهاجمی‌تر بازی کنیم

  • کد خبر: ۴۷۱۷۲
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
بائرمن: باید مقابل لورکوزن تهاجمی‌تر بازی کنیم
سرمربی تیم بسکتبال روستوک اعتقاد دارد کار تیمش تازه شروع شده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال روستوک با حضور بهنام یخچالی نخستین بازی خود را در لیگ دسته دوی آلمان برگزار کرد. یخچالی ۳۰ دقیقه در زمین حضور داشت که ۷ امتیاز، ۵ ریباند و یک پاس گل به نام خود ثبت و نمره اثربخشی ۷ را کسب کرد.
پس از شکست ۷۸ بر ۶۹ روستوک مقابل برمرهاون درک بائرمن سرمربی تیم روستوک گفت: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم. در نیمه دوم، اما برمرهاون بازی بهتری از ما به نمایش گذاشت. آن‌ها در مجموع دفاع بهتری از ما داشتند و از همین منطقه ما آسیب خوردیم.
او ادامه داد: ما در حمله توپ را به اندازه کافی خوب به گردش در نیاوردیم. هرچند تلاش زیادی کردیم که جریان بازی را کنترل کنیم، ولی ما با این نوع بازی موفق نمی‌شویم.
سرمربی روستوک با ابراز ناراحتی از شکست تیمش افزود: ما با شکست و ناامیدانه به خانه برمی‌گردیم، اما این تازه آغاز فصل است. برمرهاون از مدعیان است، ولی ما باید مقابل لورکوزن تهاجمی‌تر بازی کنیم و بهتر هم دفاع کنیم.
مسئولان روستوک هزار و پانصد بلیت برای این بازی در سایت فروش گذاشته‌اند که تا کنون هزار و ۱۰۰ بلیت آ فروخته شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->