کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

طلب شفر از استقلال همچنان پابرجاست!

  • کد خبر: ۴۷۱۷۷
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
طلب شفر از استقلال همچنان پابرجاست!
سرمربی اسبق استقلال از مطالبات خود همچنان هیچ پولی دریافت نکرده است و این وضعیت صدای فرزند شفر را هم در آورده است.
به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر، مهم‌ترین دغدعه کادر مدیریت استقلال باز کردن پنجره نقل و انتقالات است. یکی از بدهی‌های مهمی که باعث شده این پنجره برای آبی‌پوشان پایتخت بسته شود، مطالبات وینفرد شفر است.

این روز‌ها ادعا‌های مختلفی مبنی بر پرداخت پول شفر داده می‌شود و گفته شده که بخشی از مطالبات وینفرد شفر به حساب او واریز شده است، اما ساشا شفر در این رابطه گفت: تا این لحظه هنوز از مطالباتی که قرار است پرداخت شود، هیچ رقمی به حساب ما واریز نشده است و همچنان شاهد وعده‌های مختلف هستیم و هیچکدام از آن‌ها عملی نشده است.

در حالی که مسئولان باشگاه استقلال قول داده‌اند این هفته پنجره نقل وانتقالات آبی‌پوشان باز می‌شود، اما هنوز خبری از پرداخت پول وینفرد شفر نیست و به تعویق افتادن این مساله می‌تواند نگرانی‌های کادر فنی استقلال را برای استفاده از بازیکنان جدید به خطر بیندازد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->