بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر «ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ابتلای ۳۸ دانشجوی دانشکده علوم پزشکی نیشابور به کرونا

  • کد خبر: ۴۷۱۹۳
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
ابتلای ۳۸ دانشجوی دانشکده علوم پزشکی نیشابور به کرونا
رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: نتیجه آزمایش کرونای ۲۳ دانشجوی دختر و ۱۵ دانشجوی پسر ساکن خوابگاه‌های این دانشکده مثبت شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، محسن عظیمی نژاد افزود: در خوابگاه دخترانه غزالی و پسرانه فرهنگیان خیام به ترتیب ۹۵ و ۴۱ نفر ساکن موقت و دائم هستند و اولین آزمایش مثبت کرونای این دانشجویان چهارشنبه هفته گذشته در خوابگاه پسران گزارش شد که با غربالگری تمامی دانشجویان ساکن خوابگاه از آنان آزمایش گرفته شد و دانشجویان بومی هم به صورت تلفنی غربالگری و رصد شدند.

وی ادامه داد: در نخستین مرحله شیوع کرونا در خوابگاه‌های دانشجویی دانشکده علوم پزشکی نیشابور نتیجه آزمایش چهار دانشجوی دختر و سه دانشجوی پسر مثبت اعلام شد که شرایط قرنطینه ایجاد گردید و در حال حاضر نیز تمامی مبتلایان به کرونا در خوابگاه قرنطینه هستند.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: حال عمومی تمامی دانشجویانِ مبتلا به کرونا خوب است و نیازمند بستری نیستند و سایر دانشجویان نیز مرخص شده‌اند و در حال حاضر دوره‌های کارآموزی تعطیل شده است.
وی با بیان اینکه شمار بیماران کرونایی بستری شده در این شهرستان به ۱۸۴ نفر رسیده است افزود: در حال حاضر با نصب دستگاه جدید اکسیژن‌ساز امکان ارائه خدمات تا ۲۰۰ بیمار در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور فراهم شده است.
عظیمی نژاد ادامه داد: در حال حاضر نیشابور از نظر شیوع کرونا در وضعیت فوق بحرانی قرار دارد و ظرفیت تخت‌های بیمارستانی تکمیل شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از آخرین وضعیت کرونا تعداد کل مراجعه کنندگان با علائم کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در نیشابور چهار هزار و ۷۳۱ نفر بوده است که از این تعداد جواب آزمایش ۲هزار و ۷۱۷ نفر مثبت بوده است.
در حال حاضر ۱۹۰ نفر با علائم کرونا در بیمارستان نیشابور بستری می‌باشند که از این تعداد ۴۹ نفر در آی. سی. یو هستند.

منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->