معرفی بازی | پرنده‌های فراری
  • کد مطالب: ۱۰۱۳۷۸
  • /
  • ۰۱ مرداد‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۶

معرفی بازی | پرنده‌های فراری

در این بازی تنها کاری که باید بکنید فرارکردن است!

علیرضا وفایی نیا - در این بازی تنها کاری که باید بکنید فرارکردن است! شما در نقش پرنده‌هایی هستید که در هر مرحله باید از دست عنکبوت‌ها، صخره‌های مرگبار و موجودات عجیبی که سر راهتان قرار می‌گیرند، فرار کنید.

البته این کار چندان هم ساده نیست و خیلی‌وقت‌ها لازم است از مهارت‌ها و قابلیت‌های ویژه پرنده‌ای که کنترلش می‌کنید برای این کار استفاده کنید.

هر پرنده دو قابلیت ویژه دارد. نخستین قابلیت آتش مرگ است. به کمک این قابلیت می‌توانید خود را به گلوله‌ای آتشین تبدیل کنید و هر موجودی را که سر راهتان قرار گرفت بسوزانید.

توجه داشته باشید که امکان استفاده از این قابلیت محدود است و پرشدن مخزن آتش به جمع‌آوری سکه‌ بستگی دارد.

دومین قدرتی که پرنده‌ی شما در اختیار دارد، قدرتِ نهایی است. هر پرنده یک قدرت مخصوص دارد و با استفاده از آن می‌تواند هر چیزی حتی صخره‌های مرگبار را از بین ببرد.

شما می‌توانید با از بین بردن موجودات عجیبی که سر راهتان قرار می گیرند، این قابلیت را فعال کنید. نوار پرشدن این قابلیت‌ها در سمت چپ صفحه‌ی بازی دیده می‌شود.

زمانی که یک مرحله را با موفقیت به پایان می‌رسانید، بسته به عملکردتان، جایزه می‌گیرید. می‌توانید با سکه‌هایی که جمع کرده‌اید به بخش فروشگاه بازی بروید و قابلیت‌هایتان را بهتر کنید تا بتوانید با دشمن‌های قدرتمندتری که در مرحله‌های بعدی هستند، مبارزه کنید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.