رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد
سرخط خبرها

انتقاد شهروندان از مشکلات پنجشنبه‌بازار بولوار نماز

  • کد خبر: ۱۰۴۷۹
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
انتقاد شهروندان از مشکلات پنجشنبه‌بازار بولوار نماز
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
شهروند- کارخانه آسفالت جاده کلات هوای شهرک مهرگان و جاده کلات را آلوده کرده است. هرشب بوی آسفالت و قیر نفس کشیدن را سخت می کند. کسی نیست به این مشکلات رسیدگی کند؟
197...0915 سال هاست مردم به سختی زندگی می کنند، به ویژه افرادی چون من که فرزندانی با نیازهای ویژه دارند. اما با وجود این شرایط متوجه زحمات شهرداری هستیم. گاه که بچه اوتیسمم از ترافیک خیابان و ساخت وسازهای شهر اذیت می شود، به او می گویم: دارند برای راحتی مان ساخت وساز می کنند و او از داخل اتومبیل برای کارگران در حال کار، دست تکان می دهد و اگر صدای خسته نباشیدش را هم بشنوند، دستی برایش تکان می دهند. این ها را گفتم تا بگویم در ساخت و سازها به بهبود زندگی مردم بیندیشید و از سیاست فاصله بگیرید و شک نکنید که خدا و مردم همه این زحمات را می بینند.
شهروند- آقای شهردار در سال های قبل مجوز ساختمان های بی قواره زیاد داده شده است حتی نزدیک کوه! لطفا شما اجازه تخریب کوها را ندهید. رفته بودیم بولوار نماز دلمان گرفت، هاشمیه هم همین طور، چقدر برج سازی می شود؟
یارانه
شهروند- در بازخورد به مطلبی با عنوان «خداحافظی ناگهانی با یارانه» که 28مهر در صفحه 9 چاپ شد، باید بگویم من یک بازنشسته وزارت دفاع هستم. 5 سال است که یارانه ام قطع شده است. اموالی در سیستم به نام من زده بودند که روحم خبر نداشت. مثلا 3 خودرو ،2 خانه و زمین. گفتم:من بعد از 60 سال فقط یک خودرو سمند و یک آپارتمان 120 متری دارم، اما پاسخ دادند که این چیزها ثبت شده و نمی توانیم تغییر دهیم. خلاصه آن قدر رفتم و آمدم که خسته شدم و گفتم بگذار یارانه بماند برای همان آقازاده ها که محتاج ترند!
بازار
597...0915 قیمت روغن سه لیتری کنجد پرند در مردادماه 285 هزار تومان بود، درحالی که این محصول در مهرماه 313 هزار و 500 تومان قیمت خورده بود. چرا؟ ضمن اینکه اوایل امسال قیمت این محصول از حدود 200 هزار تومان به 285 هزار تومان رسیده بود!
سازمان میادین
758...0935 آقای شهردار رفته بودیم پنجشنبه بازار بولوار نماز، باور کنید خسته شدیم از راه رفتن روی سنگ های ریز و درشتی که آنجا بود! حتی یک نیمکت هم نبود خستگی در کنیم. دست شویی هم نبود. برای آن ها که بچه همراهشان داشتند خیلی سخت تر بود.
محیط زیست
شهروند- می گویند هوای آلوده باعث سرطان می شود ولی با یک نگاه دقیق می بینیم اطرافمان همه چیز شیمیایی است، از انواع شوینده ها، سم ها و رنگ های ساختمانی بگیرید تا انواع خوراکی های رنگارنگ که مواد نگهدارنده دارند.
دولت
955...0915 دولت به افرادی که بسته معیشت برای آنان واریز نشده است آدرس Hemayat.mcls.gov.ir را اعلام کرده است. با وجود اعلام زمان برای ثبت‌نام به منظور بررسی واریز بسته معیشت این سایت با مشکل روبه‌رو است، باز نمی‌شود یا اگر باز شود نمی‌توان تا مرحله پایانی که همان دادن کد رهگیری است، کار را ادامه داد و عملا کسی نمی‌تواند در این سایت ثبت‌نام کند.
متفرقه
شهروند- من مادر 2 فرزند هستم که هرماه با شوهرم سر نفقه ای که باید بدهد جنگ و دعوا داریم. 5 سال است یارانه ام قطع شده است. بارها آمده ام فرمانداری تا اعتراض کنم اما کارکنان خیلی عادی گفتند که این اعتراض ها فرمالیته است و اصلا رسیدگی نمی شود. خدا را خوش می آید واقعا؟ چرا حق من مادر -با 2 تا بچه- باید خورده شود، درحالی که به این پول احتیاج دارم. شما را به خدا به مشکل من رسیدگی کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->