نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها
اولین بازی تیم ملی فوتسال ایران با استقبال خوب مشهدی‌ها همراه شد

پرشور و پرگل

  • کد خبر: ۱۰۴۹۷
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲
پرشور و پرگل
تیم ملی فوتسال ایران در اولین گام خود در تورنمنت سه‌جانبه مشهد دربرابر اسلواکی با نتیجه پرگل ۵-۵ متوقف شد. نخستین دوره تورنمنت مشهد، دیروز در سالن شهید بهشتی این شهر به‌صورت رسمی با حضور ۳ تیم آغاز شد. در دیدار افتتاحیه تیم ملی فوتسال ایران به‌مصاف اسلواکی رفت و در پایان با نتیجه مساوی ۵-۵ متوقف شد. شاگردان محمد ناظم‌الشریعه که خود را برای مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا۲۰۲۰ آماده می‌کنند، با نفرات اصلی و در حضور لژیونر‌های خود به این مسابقات پا گذاشته‌اند. در وقت نخست این دیدار پس از گذشت ۴ دقیقه تیم اسلواکی به گل رسید. یک دقیقه بعد، محمدرضا سنگ‌سفیدی گل تساوی را به ثمر رساند؛ اما پس از شروع مجدد بازی، تیم اسلواکی یک گل دیگر پیش افتاد. البته سنگ‌سفیدی یک دقیقه بعد بار دیگر گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد. ضمن اینکه حمید احمدی، سومین گل ایران را زد. چهارمین گل اسلواکی هم در ۶دقیقه مانده به پایان مسابقه به دست آمد. البته در ثانیه‌های پایانی وقت نخست، شاگردان ناظم‌الشریعه روی چند پاس‌کاری به گل چهارم رسیدند. زننده این گل فرهاد توکلی بود. در وقت دوم این دیدار پس از گذشت ۳ دقیقه گل پنجم ایران توسط احمد عباسی وارد دروازه تیم میهمان شد. یک دقیقه بعد، اما تیم سرسخت اسلواکی بار دیگر دروازه ایران را گشود. درنهایت این پیکار پرگل و پایاپای با تساوی ۵-۵ تمام شد.

سالن بهشتی تیم فوتسال اسلواکی را شگفت‌زده کرد!
مارتین دوزا، یکی از بازیکنان تیم فوتسال اسلواکی، در گفت‌وگویی که با سایت فوتسال این کشور داشته است، گفت: پرواز طولانی‌مدتی به ایران داشتیم؛ اما همه‌چیز را برنامه‌ریزی کردیم. هتل عالی است. تمام بازیکنان هم سالم هستند. بازیکن اسلواکی ادامه داد: ما یک مقدار از دیدن سالن شگفت‌زده شدیم؛ چراکه کفپوش سالن لاستیکی است و کاملا صاف نیست. تابه‌حال در چنین‌سالنی بازی نکرده‌ام. بازیکنان تیم اسلواکی از فرودگاه وین عازم ترکیه شده‌اند و از آنجا به مشهد پرواز کرده‌اند.

ساوینسائو: بازی برابر ایران دشوار و لذت‌بخش بود
ساوینسائو الکساندر، سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی، پس از بازی تیمش مقابل ایران و کسب نتیجه مساوی گفت: قبل از هر چیز به تماشاچیان تبریک می‌گویم که یک بازی زیبا و پرگل را تماشا کردند و از دیدن این بازی مطمئنا لذت بردند. بازی همان‌طور که انتظار داشتیم، بسیار سخت و سنگین بود. ایران یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. امروز مقابل این تیم دست‌وپابسته نبودیم و با همه وجود مقابل این تیم بازی کردیم. وی در ادامه افزود: کیفیت این تورنمنت با حضور تیم‌های ایران و بلاروس بسیار عالی است و ما از این فرصت نهایت استفاده را خواهیم برد. ایران از تیم‌های شناخته‌شده در فوتسال دنیاست و در این تورنمنت اصلی‌ترین شانس قهرمانی است.

ناظم‌الشریعه: در دفاع تمرکز نداشتیم
سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم فوتسال ایران، که تیمش در این بازی می‌توانست پیروز میدان باشد، درباره تیم اسلواکی و سبک فوتسالش گفت: اسلواکی تیم فیزیکالی است و بازیکنان ما از نظر تکنیکی نسبت به این تیم برتری داشتند؛ البته این بازی درس‌های خوبی برای ما داشت. در بحث سامان‌دهی دفاعی تیم و موقعیت‌های تدافعی باید بیشتر کار کنیم. روی ضربات ایستگاهی که به تیم ما وارد می‌شود، درست جای‌گیری نمی‌کنیم. باید در تمرینات روی این موارد کار کنیم و آن‌ها را اصلاح کنیم. وی در ادامه گفت: هدف اصلی ما از حضور در این تورنمنت، شناخت بازیکنان تیم بود که ان‌شاءا... در بازی بعدی بیشتر روی این هدف کار خواهیم کرد. ناظم‌الشریعه در پایان درباره میزبانی مشهد از این رقابت‌ها هم گفت: از مردم مشهد به‌خاطر حضور پرشور تشکر می‌کنم. مردم مشهد شایسته میزبانی از رویداد‌های مختلف هستند. امیدواریم این مسابقات مقدمه‌ای باشد برای برگزاری دیدار‌های بیشتر در آینده.

شمس: از خوردن ۵ گل نگرانیم
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران که از نزدیک این بازی را تماشا می‌کرد، بعد از این مسابقه گفت: دیدار‌های تدارکاتی برای یافتن مشکلات است و تساوی تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسلواکی خو‌ش‌حال‌کننده بود؛ اما اگر پیروز می‌شدیم، ممکن بود معایب و مشکلات، پنهان بماند. حسین شمس که چندسالی هم در مشهد فعالیت کرده است، در ادامه گفت: بازیکنان ما از کشور‌های مختلف ازجمله قزاقستان، کویت و چین می‌آیند و جمع وجورکردن و نزدیک‌کردن آن‌ها سخت است؛ همچنین تیم ملی فوتسال ایران خیلی وقت بود که بازی بین‌المللی تدارکاتی انجام نداده بود و طبیعی بود که یک مقدار مشکل داشته باشیم. وی ادامه داد: ۳ گل نخستی که وارد دروازه ایران شد، به یک شکل بود و مشخص است که از حمله به دفاع ضعیف هستیم و سرمربی تیم ما هم نقاط ضعف را دید؛ اما تیم فوتسال اسلواکی از حمله به دفاع خوب عمل کرد. سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: پنج‌گلی که خوردیم، ما را نگران کرد و باید کار کنیم و ضعف‌ها را برطرف سازیم؛ چون اگر در مسابقات آسیایی در مقابل ژاپن و تایلند که در دفاع صاحب‌سبک هستند عقب بیفتیم، کار ما سخت می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->