برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها
اعضای تیم ملی فوتسال در مؤسسه خیریه توان‌بخشی دختران همدم

همدلی با همدمی‌ها

  • کد خبر: ۱۰۵۹۴
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۸
همدلی با همدمی‌ها
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال مردان کشور روز گذشته با دختران کم‌توان ذهنی مؤسسه توان‌بخشی «همدم» مشهد دیدار کردند. محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، از دوستان قدیمی ساکنان خانه سبز همدم است که چندین سال است پای قول خود ایستاده است و در هر فرصتی که پیش می‌آید، به دیدن دختران همدمی می‌آید. ۴۰۰ دختر بی‌سرپرست معلول و کم‌توان ذهنی در این مؤسسه زندگی می‌کنند که با همکاری خیرین و بهزیستی با کمک هنر و ورزش توانمند می‌شوند. از سال‌ها قبل هدایای تیم ملی در ویترین این مؤسسه وجود دارد و حالا به‌مناسبت روز جهانی معلولین و درحالی‌که تورنمنت بین‌المللی سه‌جانبه فوتسال در مشهد در حال برگزاری است، فرصتی ایجاد کرد تا ملی‌پوشان به‌همراه سرمربی خود در این مؤسسه حاضر شوند.

دعای زینب برای تیم ملی
زینب، یکی از دختران همدم، که به‌واسطه دعا‌های پاکش میهمانان ویژه‌ای دارد، این‌بار نیز برای تیم ملی مردان فوتسال ایران دست به دعا برداشت و برای موفقیت این تیم مانند سال‌های قبل دعا کرد. آن‌ها پیراهن سفید تیم ملی را به‌همراه داشتند و هریک از بازیکنان و کادر فنی به یادگار امضایی بر آن زدند که به نمایندگی از تمام دختران این مؤسسه، ناظم‌الشریعه این پیراهن را به شهربانو اهدا کرد. تکتم، یکی از این دختران که به‌خاطر صدای دلنشینش و همخوانی با چهره‌هایی همچون همایون شجریان به شهرت رسیده است، در این بازدید دقایقی ملی‌پوشان را میهمان صدای خود کرد. قطعه «آمدم‌ای شاه» در وصف امام مهربانی‌ها، حاضران را متأثر کرد و اشک در چشمان میهمانان آورد؛ اما تکتم در قطعه بعدی آهنگ گل پامچال را به فوتسالیست‌ها هدیه داد. در بین فوتسالیست‌ها حسین طیبی دقایقی را با این دختران به گفتگو پرداخت و با آن‌ها در انجام کار‌های هنری مثل قلم‌زنی همراه شد. جالب اینکه طیبی به‌قدری این کار را با مهارت انجام داد که باعث شگفتی حاضران شد. اعضای تیم ملی همچنین از بخش‌های مختلف همچون کارگاه‌های گلیم‌بافی، قلم‌زنی، هنر‌های دستی و گل‌سازی مؤسسه همدم دیدن کردند.
ناظم الشریعه در این بازدید اظهار کرد: اینجا همیشه ما را منقلب می‌کند، از ۴، ۵ سال پیش ارتباط دلی بین تیم ملی و این دختران ایجاد شده و هربار در مشهد به دیدن آن‌ها می‌آییم. شاید کاری از دستمان برنیاید، اما امیدواریم حتی دل یک نفر از آن‌ها شاد شود. او ادامه داد: دعای خیر این بچه‌ها پشت سرماست و از دعای آن‌ها روحیه می‌گیریم. همه ورزشکاران وظیفه دارند سر بزنند و هزینه کنند، زیرا دوره قهرمانی تمام می‌شود، ولی در انتها پهلوانی می‌ماند.

طیبی در محاصره دانش‌آموزان
خروج بازیکنان و اعضای تیم ملی از مؤسسه همدم با حضور دسته‌ای از دانش‌آموزان که راهی مدرسه می‌شدند، همراه شد که همین‌مسئله لحظات جالبی را خلق کرد. این دانش‌آموزان که از دیدن اعضای تیم ملی خوش‌حال شده بودند، برای گرفتن عکس و سلفی به طرف آن‌ها آمدند و جالب اینکه در میان همه ملی‌پوشان تنهاکسی را که خوب می‌شناختند، حسین طیبی بود. بازیکن مشهدی تیم ملی مشغول گرفتن عکس یادگاری با دانش آموزان شد. اعضای تیم ملی بعد از این برنامه به پابوسی حضرت‌رضا (ع) رفتند و در ضمن از سفره پربرکت این امام همام هم بهره‌مند شدند و ناهار میهمان آستان قدس رضوی بودند.

اصولی: منتظر تأیید AFC برای برگزاری مقدماتی جام‌جهانی در مشهد هستیم
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: این مسابقات می‌تواند جو پرنشاطی را در میان جوانان به وجود بیاورد و امنیت و آرامش در شهر و کشور را به رخ جهانیان بکشاند؛ چراکه باوجود تبلیغات روانی دشمنان، ۲ تیم اروپایی در این مسابقات حضور دارند. احسان اصولی درباره برگزاری تورنمنت سه‌جانبه مشهد اظهار کرد: در مشهد ظرفیت‌های بسیار خوبی از نظر زیرساخت‌ها و منابع انسانی برای برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی مهیاست. رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این دوره جدید یکی از هدف‌گذاری‌ها این بود که ظرفیت‌های مشهد را پای کار رشته‌های فوتبال و فوتسال بیاوریم؛ به‌همین دلیل همدلی و همکاری خوبی را ایجاد کرده‌ایم. وی افزود: بسیاری از رویداد‌های سطح پایین حتی در بسیاری از نقاط کشور برگزار نمی‌شود، اما این رویداد بین‌المللی با استاندارد‌های بالا در حال برگزاری است. این موضوع محقق نمی‌شود، مگر اینکه همه دستگاه‌ها پای کار بیایند. اصولی با اشاره به هم‌گرایی ایجادشده میان دستگاه‌های مختلف استان، ابراز کرد: دراین‌راستا و با توجه به همکاری‌های مناسب ان‌شاءا... مسابقات رسمی دوره‌های مختلف را مانند مقدماتی جام‌جهانی داریم. وی با بیان اینکه در حال آماده‌سازی زمین برای ورود به بحث فوتبال ساحلی هستیم، عنوان کرد: برگزاری مسابقات مقدماتی جام‌جهانی نیز نیاز به تأییدیه‌های AFC دارد؛ به‌همین جهت اکنون نمی‌توانیم دراین‌باره اظهارنظر رسمی داشته باشیم. وی ابراز کرد: این مسابقات می‌تواند جو پرنشاطی را در میان جوانان به وجود بیاورد و می‌توانیم امنیت و آرامش در شهر و کشور را به رخ جهانیان بکشانیم؛ چراکه با وجود تبلیغات روانی دشمنان، ۲ تیم اروپایی در این مسابقات حضور دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->