گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد
سرخط خبرها

گلری الدعایه و هنرنمایی رونالدینیو

  • کد خبر: ۱۰۵۹۷
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۲
گلری الدعایه و هنرنمایی رونالدینیو
بازی خداحافظی القحطانی با حضور ستاره‌های جهان برگزار شد
چند روز بعد از قهرمانی الهلال در ACL۲۰۱۹ سران متمول این باشگاه تصمیم گرفتند با دعوت از تیم منتخب ستاره‌های جهان به ریاض، هم جشن قهرمانی دیگری برگزار کنند و هم اینکه بازی خداحافظی قابل‌قبولی برای یاسر القحطانی، ستاره سابق خود، در دستورکار قرار دهند.

الدعایه دوباره دستکش به دست کرد
این جدال خاطره‌انگیز برای یکی از برترین گل‌زنان تاریخ الهلال و تیم ملی عربستان شب گذشته در حالی با برتری تیم منتخب این باشگاه مقابل ستاره‌های جهان به پایان رسید که بازگشت محمد الدعایه، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال عربستان، به چمن و حضور در ترکیب الهلال یکی از جالب‌ترین اتفاقات سال‌های گذشته این کشور را رقم زد. الدعایه که این‌روز‌ها دور از فضای فوتبال حرفه‌ای زندگی آرامی را سپری می‌کند، در چهل‌وهفت‌سالگی با همان شکل‌وشمایل دوران فوتبال حرفه‌ای به زمین بازگشت و از چهارچوب دروازه منتخب الهلال مقابل ستاره‌های سرشناس سابق دنیای فوتبال حراست کرد. ورود این چهره افسانه‌ای الهلال و تیم ملی عربستان با استقبال رسمی یاسرالقحطانی و مالکان الهلال و همچنین تشویق بی‌امان او در ورزشگاه کینگ عبدا... ریاض توأم شد. نکته‌ای که برای بازیکنان منتخب جهان هم باعث تعجب شده بود. ستاره سال‌های نه‌چندان‌دور تیم ملی عربستان که بازی‌هایش در دروازه این تیم برای فوتبال‌دوستان ایرانی هم آشناست، هنوز به‌همراه سامی الجابر و محمد الشلهوب جزو بازیکنان محبوب اعراب‌ها محسوب می‌شوند.

رونالدینیو و دوستان پابه‌توپ شدند
در این بازی که درنهایت با برتری ۵ بر ۴ الهلالی‌ها به پایان رسید، ستاره‌های سرشناس زیادی در ترکیب منتخب جهان به میدان رفتند؛ ازجمله رونالدینیو، فرانچسکو توتی، آندره پیرلو، رابی فان‌پرسی، ساموئل اتوئو، لی، چون سو، کارلوس ادواردو و.... ضمن اینکه برای الهلال هم چهره‌هایی مثل یوسف الثنایان، سامی الجابر، محمد نور و... بازی کردند. فوق‌ستاره برزیلی فوتبال جهان یکشنبه‌شب نشان داد هنوز هم توانایی انجام حرکات خارق‌العاده‌اش در میدان را دارد و با همان رقص پا‌های همیشگی و پاس‌های فریب‌دهنده‌اش در زمین هنرنمایی می‌کند. رونالدینیو بار‌ها در این مسابقه اقدام به دریبل‌زنی کرد که این حرکات او ازسوی تماشاچیان با استقبال گسترده‌ای همراه می‌شد. غیر از رونالدینیو، ساموئل اتوئو هم از چهره‌های محبوب این بازی بود. مهاجم اسبق تیم ملی کامرون که تا چند ماه پیش در لیگ قطر بازی می‌کرد، هنوز هم آمادگی جسمانی‌اش را حفظ کرده بود و مانند رابین فن‌پرسی تیم‌های عربی را وسوسه می‌کرد تا برای یک فصل دیگر دلار‌های نفتی‌شان را به پای آن‌ها بریزند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->