مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم
سرخط خبرها

۸۶ درصد مشترکین گاز استان برای دریافت قبض پیامکی ثبت‌نام کردند

  • کد خبر: ۱۰۶۳۸
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
۸۶ درصد مشترکین گاز استان برای دریافت قبض پیامکی ثبت‌نام کردند
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۸۶ درصد مشترکین گاز شهری و روستایی این استان برای تکمیل اطلاعات و دریافت پیامکی قبض گاز ثبت نام کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، سیدحمید فانی با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع دو میلیون و ۳۳۳ هزار مشترک گاز در استان، تاکنون یک میلیون و ۹۹۶ هزار و ۲۹۶ مشترک معادل ۸۶ درصد در طرح حذف کاغذی قبوض گاز مشارکت کردند.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری خوب شهروندان در اجرای این طرح ملی افزود: بیشترین آمار ارسال اطلاعات مربوط به درگز با ۹۶ درصد همکاری است. همچنین در شهرستان مشهد نیز از مجموع یک میلیون و ۲۵۴ هزار مشترک، تاکنون ۹۸۶ هزار و ۶۲۹ مشترک اطلاعات خود را تکمیل و بروزرسانی کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که تلاش می‌کنیم تا اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز بدون دغدغه برای شهروندان انجام شود گفت: تا اواسط دی ماه امسال قبض گاز علاوه بر پیامک به صورت کاغذی نیز برای مشترکین ارسال گردیده و مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی پس از این تاریخ صورتحساب گازب‌های مصرفی صرفا به شماره همراه ثبت شده مشترکین پیامک می‌شود.

وی با بیان اینکه هر شماره تلفن همراه قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات چندین اشتراک گاز را دارد، اظهار کرد: مشترکین می‌توانند برای ثبت و تکمیل اطلاعات به صورت غیرحضوری، شماره اشتراک و تلفن خود را به صورت (شماره اشتراک * شماره تلفن) به سامانه ۱۰۰۰۳۷۰۷۴ یا طی تماس با تلفن گویای ۳۷۰۷۴ و ۱۸۹۴ اعلام کنند.

فانی ادامه داد: لینک «طرح جمع‌آوری اطلاعات تماس مشترکین گاز» نیز بر روی سایت شرکت گاز خراسان رضوی و شرکت ملی گاز ایران بارگذاری شده و امکان تغییر شماره تلفن همراه دریافت کننده پیامک نیز از طریق مراجعه به سایت شرکت گاز استان فراهم است. همچنین جمع‌آوری شماره همراه مشترکین، از ابتدای مهرماه امسال به صورت حضوری توسط نیرو‌های بخش پیمانکاری کنتورخوان این شرکت نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی هدف از اجرای طرح حذف کاغذی قبوض گاز را تکریم مشتری، بهره‌مندی از فناوری‌های نو، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه‌ها اعلام کرد و افزود: مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح موجب صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه‌های کشور می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->