نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

آیا دورهمی پخش می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۶۴۳
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
آیا دورهمی پخش می‌شود؟
قائم‌مقام شبکه «نسیم» اعلام کرد که نه می‌توانیم بگوییم این مجموعه پخش می‌شود و نه می‌توان گفت پخش نمی‌شود!

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اکبر کاظمی قائم‌مقام شبکه «نسیم»، درباره پخش «دورهمی» که پیش از این تهیه‌کننده‌اش اعلام کرده بود آذر ماه روی آنتن می‌رود، اظهار کرد: مجموعه‌ای از عوامل وجود دارد که باعث شده حتمی بودن ساخت و پخش مجموعه «دورهمی» محقق نشود و ما نه می‌توانیم بگوییم این مجموعه پخش می‌شود و نه می‌توان گفت پخش نمی‌شود!

وی درباره اینکه شنیده شده بود که عوامل برنامه قرارداد هم بسته‌اند، ادامه داد: تا الان هیچ چیز قطعی نیست و هرگاه نتیجه قطعی حاصل شد، اعلام خواهیم کرد.

کاظمی همچنین درباره سرنوشت تولید سری جدید برنامه «خندوانه» هم گفت: «خندوانه» یکی از برندهای تلویزیون است. تلویزیون برندهایش را از بین نمی‌برد بلکه آن‌ها را پرورش می‌دهد. مواظبت و همراهی می‌کند که از بین نروند.

قائم‌مقام شبکه نسیم تأکید کرد: «خندوانه» از جمله برندهایی است که حتماً تلویزیون آن را حفظ خواهد کرد اما هرگاه زمان آن برسد تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: فصل جدید «کودک شو» را خواهیم داشت. مسابقه «دست فرمون» هم ادامه پیدا می‌کند و تلاش ما این است که به یک برند تلویزیونی تبدیلش کنیم. برنامه دیگری داریم که به صورت یک تاک شو است و چون هنوز جزئیات آن مشخص نیست فعلا نمی‌توان نکته دیگری از آن بیان کنم.

کاظمی تصریح کرد: «چهل تیکه» هم برای مخاطبان جذابیت داشته و از آن استقبال شده است و این برنامه هم تولیدش ادامه خواهد داشت. تلاش ما این است که این برنامه هم به یک برند تبدیل شود چون زمان می‌برد تا برنامه ای بتواند جایگاه خود را پیدا کند.

وی در پایان گفت: ما حتما قرار نیست برنامه جدیدی داشته باشیم و اساسا به دنبال این نیستیم که برنامه‌ای زود ظهور کرده و زود هم غروب کند بلکه به دنبال برنامه‌هایی هستیم که برند شوند و مخاطب با آن‌ها ارتباط برقرار کند. ما به دنبال تقویت برنامه‌ها هستیم تا به برنامه برند تبدیل شوند و برندهای خود را حفظ کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->