پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی:

امنیت و آرامش مان را به رخ جهان می‌کشیم

  • کد خبر: ۱۰۶۵۳
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
امنیت و آرامش مان را به رخ جهان می‌کشیم
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: مسابقات تورنمنت سه جانبه مشهد می‌تواند جو پرنشاطی را در میان جوانان به وجود آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان اصولی در خصوص برگزاری تورنمنت سه جانبه مشهد با بیان اینکه این مسابقات می تواند امنیت و آرامش در شهر و کشور را به رخ جهانیان بکشاند چرا که با وجود تبلیغات روانی دشمنان دو تیم اروپایی در این مسابقات حضور دارند، اظهار داشت: در مشهد ظرفیت‌های بسیار خوبی از نظر زیرساخت‌ها و منابع انسانی برای برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی مهیا است.
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این دوره جدید یکی از هدف‌گذاری‌ها این بود ظرفیت‌های مشهد را پای کار رشته‌های فوتبال و فوتسال آوریم به همین جهت همدلی و همکاری خوبی را ایجاد کرده‌ایم.
وی افزود: بسیاری از رویداد‌های سطح پایین حتی در بسیاری از نقاط کشور برگزار نمی‌شود، اما این رویداد بین‌المللی با استاندارد‌های بالا در حال برگزاری است این موضوع محقق نمی‌شود مگر این که همه دستگاه‌های پای کار بیایند.
اصولی با اشاره به همگرایی ایجاد شده میان دستگاه‌های مختلف استان، ابراز کرد: در این راستا و با توجه به همکاری‌های مناسب ان شاالله مسابقات رسمی دوره‌های مختلف را مانند مقدماتی جام جهانی را داریم.
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه در حال آماده سازی زمین برای ورود به بحث فوتبال ساحلی هستیم، عنوان کرد: برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز نیاز به تاییدیه‌های AFC دارد به همین جهت اکنون نمی‌توانیم در این مورد اظهار نظر رسمی داشته باشیم.
وی ابراز کرد: این مسابقات می‌تواند جو پرنشاطی را در میان جوانان به وجود آورد، امنیت و آرامش در شهر و کشور را به رخ جهانیان بکشانیم چرا که با وجود تبلیغات روانی دشمنان دو تیم اروپایی در این مسابقات حضور دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->