سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

زمان قرعه‌کشی پیش‌فروش ایران‌خودرو (۴ محصول) ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مشخص شد

  • کد خبر: ۱۰۶۵۷۲
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
  • ۱۴
زمان قرعه‌کشی پیش‌فروش ایران‌خودرو (۴ محصول) ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مشخص شد
گروه صنعتی ایران‌خودرو در دومین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود در سال جدید و همزمان با پنجمین طرح حمایت قانون خانواده چهار محصول خود را عرضه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این طرح از روز ششم اردیبهشت ماه به مرحله اجرا در آمده و تا پایان روز پنجشنبه (۸ اردیبهشت) ادامه داشته و طبق روال قرعه‌کشی آن شنبه هفته آینده (۱۰ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

در ادامه روند اجرای طرح‌های فروش در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرو، این هفته که هفدهمین طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو و دومین مرحله آن در سال ۱۴۰۱ است، چهار محصول این گروه خودروسازی عرضه شده است؛ این در حالیست که همزمان با این طرح، دومین طرح حمایتی پیش‌فروش محصولات این گروه خودروسازی (و در مجموع پنجمین طرح حمایتی ایران‌خودرو از قانون مذکور) برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اجرا می‌شود.

آخرین طرح پیش‌فروش اجرا شده برای محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در اواخر فروردین ماه برای هشت محصول برگزار شد.

حال این گروه خودروسازی در دومین طرح از پیش‌فروش محصولات خود چهار محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک و دناپلاس توربوشارژر در دو مدل اتوماتیک و دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی را عرضه کرده است. متقاضیان می‌توانند از روز (۶ اردیبهشت ماه) تا پایان روز پنجشنبه (۸ اردیبهشت ماه) با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir، نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

موعد تحویل این خودروها، فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، در نظر گرفته شده است.

 

فوری:فروش فوق العاده ایران خودرو (۵ محصول) ویژه عموم و طرح مادران از فردا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱+ جدول

طبق روال سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی شنبه هفته آینده (۱۰ اردیبهشت ماه) در حضور نهاد‌های نظارتی برگزار و از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

مشتریان منتخب این طرح ظرف مدت سه روز فرصت دارند تا مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند. بدیهی است که عدم واریز مبلغ علی‌الحساب در مدت تعیین شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

پیش‌فروش ایران‌خودرو (۴ محصول) از امروز ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ + جدول و لینک ثبت‌نام

عرضه ۴ محصول در دومین پیش‌فروش ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱

در این مرحله از پیش‌فروش یکساله گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز، شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.

همچنین امکان صلح و نقل‌وانتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه در طرح‌های پیشین فروش خودروسازان نشده‌اند نیز وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

همانطور که اشاره شد، همزمان با برگزاری هفدهمین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو، این گروه خودروسازی در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ١٩ آبان ١٤٠٠ مجلس شورای اسلامی، پنجمین طرح حمایتی خود برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم یا مابعد آن‌ها، پس از تاریخ فوق متولد شده باشند، را اجرایی کند.

پیش‌فروش ایران‌خودرو (۴ محصول) از امروز ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ + جدول و لینک ثبت‌نام

محدودیت عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی یا ارائه گواهی‌نامه معتبر در بخشنامه فروش طرح حمایتی دیده نمی‌شود؛ مادران مشمول امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات ایران‌خودرو را خواهند داشت؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، منتخبان نهایی از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهند شد. در غیر این صورت تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذی‌ربط خواهد رسید، امکان واریز وجه خودرو انتخابی را خواهند داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
محمد حسن فولادنوش آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
2
عرض سلام خدمت شهروندان محترم و فعال بنده هر کاری میکنم برای ثبت نام ایران خودرو و سایپا انجام نمیشود لطفا رهنمایی کند
ازاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
سلام باید نام کاربری درست کنید
جاوید محمد پور
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
1
1
من یک خانواده یازده نفره هستم دو چرخه هم نداریم دانشجو دارم محصل دارم یک کار گر ساختمانی هم هستم صد بار هم ثبت نام کردم دوچرخه هم برایم در نیامده پارتی بازی پارتی بازی
سروش فوتبالیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
ار همش ضلم پارتی بازی دزدی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
1
1
الکی
عاشورمحمدقره جه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
1
0
خوب نیست
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
1
0
سلام وقتتون بخیر طاعات شما قبول ی سوال؟؟ چرا برای خانمهایی که سرپرست خانواده هستند شرایط ویژه یا شرایط فروش طبق قرعه کشی انجام نمیشه ؟؟؟
زلفا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
فقط همینو کم داشتیم چرا باید همچین امتیازی بدن ب شما
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
1
سلام وقت شما بخیر چطور متوجه بشیم چه زمان ثبت نام انجام میشه که ثبت نام کنیم ؟؟؟؟
من ی سری چن روز پیش ثبت نام کردم برنده نشدم امروز موفق نشدم ثبت نام کنم آیا باید درخواست قبل رو لغو کنم؟؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون
افسر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
2
خجالتم خوب چیزیه
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
0
انشاالله کسانی که محتاج هستن ماشینم ندارن این طرح برنده بشن خدایا کرمت شکر
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
0
3
بابا ملت عزیز ثبت نام نکنید ی دوره بیخیال بشید تا شرایط درست بشه به خودتون ظلم نکید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
0
0
سلام چی میشد از اول سال ۱۴۰۰ میگفتی؟؟؟
@
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
1
0
با سلام.به قوله ؟من میدونم دیگه دورست نمی شه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->