رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: با موشک‌هایمان ‌اسرائیل را در یک لحظه با خاک یکسان می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۰۶۶۷۹
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: با موشک‌هایمان ‌اسرائیل را در یک لحظه با خاک یکسان می‌کنیم
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه با موشک‌هایمان ‌خانه سران اسرائیل را در یک لحظه با خاک یکسان ‌می‌کنیم، گفت: برای نابودی رژیم صهونیستی حزب‌الله کافی است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم راهپیمایی روز قدس در اردبیل اظهار داشت: اسرائیل تصور می‌کرد می‌تواند یک انقلابی که تازه شکل گرفته و در حال رشد بود را به مرحله نابودی و سقوط برساند همان انقلابی که در سال ۵۷ به رهبری حکیمانه امام راحل به پیروزی رسید، اما همان انقلاب به یک انقلاب تنومند تبدیل شده است.

وی بیان کرد: این انقلاب یک انقلاب شیعی بود چرا که رهبر انقلاب هم شیعه بود و یک انقلاب شیعی  را پدیدار کرد که پرچم حمایت از ملت فلسطین را به اهتزاز درآورد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بیان کرد: مسئله اسلام، دین و حمایت از مردم مظلوم به عنوان یک فرمان بود و وقتی انقلاب پیروز شد اولین حرکت استقرار سفارت فلسطین در ایران بود که پرچم سفارت اسرائیل را پایین کشیدند و پرچم سفارت فلسطین را بالا بردند که همزمان با ورود یاسر عرفات به ایران در آغاز انقلاب این پرچم به بالا رفت و سفارت فلسطین اولین سفارت در جمهوری اسلامی بود.

شیرازی بیان کرد: اعلام روز قدس در اولین روز جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که در آن زمان کسی باور نمی‌کرد که نظام صهیونیستی بهم بریزد، حتی برخی می‌گفتند این چه حرکتی است که مردم در خیابان‌های ایران راهپیمایی کنند و بی‌شک حضور شما شکست دشمن است.

وی تصریح کرد: دنیا می‌بیند که ملت ایران ۴۳ سال پشت سر انقلاب، ارزش‌ها، دین و ولایت فقیه و نیز در مسیری که امام و، ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای ترسیم کردند ثابت ایستاده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: دشمن در آستانه هر راهپیمایی روز قدس از ماه‌ها قبل برنامه ریزی می‌کند که حضور مردم باید کمرنگ باشد و امسال که دیدند کرونا ضعیف شد و احتمال برگزاری راهپیمایی است ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کردند، در فضای مجازی طرح‌هایی را اجرا کردند تا حضور ملت ایران و امت اسلامی را کمرنگ کنند که نه تنها در ایران بلکه در کشور‌های منطقه و قلب اروپا مردم از فلسطین حمایت می‌کنند.

شیرازی اظهار کرد: اثرات این حرکت را می‌بینیم یک روز مردم فلسطین با دست خالی مبارزه می‌کردند و توانایی مقابله و قدرت نظامی با صهیونیست‌ها را نداشتند در حالی که امروز غزه با حمایت جمهوری اسلامی و تلاش نیروی قدس و با پشتیبابی ولایت فقیه و فرماندهی شهید سلیمانی مسلح شده است.

وی افزود: امروز کرانه باختری در حال تجهیز شدن است و دشمن می‌داند زمانی که یک روز ارتش خود را ارتش چهارم دنیا معرفی می‌کرد امروز در داخل خود به این باور رسیده که حکومت اسرائیل دوامی ندارند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: در ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند ۷ سال از آن روز گذشته و ۱۸ سال باقی مانده که امروز اتاق‌های فکر اسرائیل به این نتیجه رسیده‌اند که زمان سقوط اسرائیل کم‌تر از آن زمان خواهد بود.

شیرازی افزود: رژیمی که نمی‌تواند خود را نگه دارد چگونه می‌تواند ما را حفظ کند و اگر اسرائیلی‌ها تصور می‌کردند که با حمایت آمریکا می‌توانند زنده بمانند امروز کشور‌های عربی، منطقه عمارت متحده، عربستان سعودی و دیگر کشور‌ها اعلام کردند ما نمی‌توانیم به آمریکا امیدوار باشیم که از ما حمایت کند.

وی تصریح کرد: مردم قضایایی که در اوکراین اتفاق افتادند را دیدند برخورد آمریکا با صدام و شاه ایران را دیدند و شاهد ادامه این حرکت و برخورد آمریکا با اوکراین بودند و این تثبیت شد که کسانی که آمریکا آن‌ها روا روی کار آورد سرانجام آن‌ها را حمایت نکرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: آمریکا مجبور است برای بقای خود از پول کشور‌های عربی استفاده کند در حالی که اسرائیل در حال فروپاشی است و توصیه من به کل دنیا این است که دم خود را به دم اسرائیل نبندید دنیا بداند، استکبار جهانی و مجامع بین‌المللی بدانند و مدافعان حقوق بشر بدانند سقوط اسرائیل قطعی است.

شیرازی اظهار کرد: امت اسلامی حامی ملت فلسطین است و اسرائیل و کسانی که غده سرطانی را حمایت می‌کنند و تمام کسانی که از اسرائیل حمایت کردند در قتل اتهام و آواره شدن امت اسلامی سهیم هستند، اما در نهایت ملت فلسطین به فلسطین برمی‌گردد و تمامی مجرمان محاکمه خواهند شد و این موضوع قطعی است.

وی افزود: این شعار نیست و در یک سال اخیر شش حمله موشکی به اسرائیل انجام شد و همان طور که مقام معظم رهبری به حسن نصرالله فرمودند که شما پیروز میدان هستید و این مهم اتفاق افتاد و روزی که اسرائیل به لبنان حمله کرد و در جنگ سی و سه روزه یک گروه حزب‌اللهی لبنانی و گروه مقاومتی تشکیل یافت، توانستند ناوچه اسرائیل و هلی‌کوپتر‌های آن‌ها را برنند همین اتفاق افتاد و در پایان جنگ اسرائیل از لبنان عقب‌نشینی نکرد و فرار کرد و شکست خورد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: آن روز حزب‌الله لبنان همان حکومت قبل نبود، مردم غزه مسلح به موشک نبودند و امروز به برکت ایران اسلامی مردم غزه موشک می‌سازند و اسرائیل می‌داند که جمهوری اسلامی، لبنان و مردم غزه و ایران اسلامی می‌تواند تدابیر آن‌ها را به خاک و خون بکشند.

شیرازی افزود: اسرائیل بداند، بنده به عنوان عضوی از نیرو‌های مسلح اعلام می‌کنم با پیشرفت ساخت موشکی ما می‌توانیم امروز خانه سران اسرائیل را در یک لحظه با خاک یکسان کنیم.

وی گفت: اگر مردم آن‌ها ندانند، اما سران اسرائیل خوب می‌دانند که باور نمی‌کردند جمهوری اسلامی مخفی‌گاه شما را در اربیل شناسایی کند، باور نمی‌کردید جمهور اسلامی به مقر شما موشک بزند و مردانه اعلام کند که ما بودیم؛ حتی ما از برگزاری جلسات مخفی شما نیز مطلع هستیم که می‌گفتید اگر به جمهوری اسلامی پاسخ دهیم توانایی مقابله را با آن‌ها نخواهیم داشت و نه تنها مقابله با ایران اسلامی را ندارید بلکه از طرف حزب‌الله لبنان اعلام می‌کنم برای نابودی اسرائیل تنها قدرت حزب الله کافی است، تنها قدرت انقلابی غزه کافی است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: امروز شما نمی‌توانید در مقابل انقلاب ما بایستید، ملت ایران شما را در جنگ نظامی شکست داد و در جنگ هشت ساله شکست خوردید.

شیرازی گفت: مردم ایران ملت امتحان پس داده‌ای است که در جنگ نظامی شما را شکست داد و امروز امن‌ترین نقطه جهان کشور ما است چرا که به لطف الهی در جنگ فرهنگی نیز شکست خوردید و حضور باشکوه ملت ایران ۳۳ سال بعد از رحلت امام راحل در راهیپمایی روز قدس یعنی شکست آرام دشمن و پیروزی ایران اسلامی در جنگ نرم که کوری چشم دشمنان را به دنبال دارد.

وی گفت: دشمنان بدانید علی‌رغم سعی و تلاش‌ها در جنگ اقتصادی شکست خورده‌اید، چرا که با فشار و تحریم‌های فراوان نتوانستید ملت ایران را از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی جدا کنید و با تصمیمی که ملت ایران اسلامی گرفته در عرصه اقتصادی این ملت با پشتیبانی خداوند بر دشمنان ایران و اسلام ضربه‌ای مهلک وارد خواهد کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: ما به سخنان مولایمان، رهبرمان، حکیم‌مان و عالم انقلابی و بصیر ایمان داریم، همان طور که در جنگ سی و سه روزه فرمود حزب‌الله پیروز است و پیروز شد، همان طور که شکست داعش را اعلام کرد و شکست خورد و امروز ایمان داریم که رهبرمان فرمود یک نظم جدید جهانی در پیش است که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی سهمی ندارد، ولی جمهوری اسلامی دارای سهم عمده‌ای است.

شیرازی افزود: اگر می‌خواهید در آینده عزت داشته باشید و با حمایت ملت خود همراه باشید چاره‌ای جز حمایت از جمهوری اسلامی و ملت ایران ندارید امروز باید بیایید و حرکت کنید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: نگاه کنید و ببینید امروز حرف‌های اتاق‌های فکر سیاستمداران آمریکایی چیست، در گذشته اسرائیل یک سگ تازی بود و امروز یک سگ پیر است و باید برای آن بودجه خرج شود و همین وضعیت مستثنی از آمریکا نیست و ثابت شده که از اول انقلاب تاکنون قدرت آمریکا رو به افول و قدرت ایران اسلامی رو به پیشرفت است و ملت ایران در دنیا جایگاه عزتمندانه دارد.

شیرازی در پایان گفت: مردم یمن، پاکستان، سوریه، لبنان، نیجریه و بحرین و حتی مردم مسلمان در قلب آمریکا و اروپا از مردم دفاع می‌کنند که قدرت جمهوری اسلامی است و باید در ساعات پایانی روز قدس از خداوند متعال تشکر کنیم که این قدرت و عظمت را به ما داده و با توجه به این قدرت ماورایی که شکل‌گرفته از ماه رمضان است سقوط دشمن را نزدیک‌تر خواهد کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->