نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

فرهاد مجیدی و آماری نگران‌کننده: بیشترین باخت استقلال درلیگ مقابل سپاهان!

  • کد خبر: ۱۰۶۶۸۶
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
فرهاد مجیدی و آماری نگران‌کننده: بیشترین باخت استقلال درلیگ مقابل سپاهان!
هم استقلال و هم سپاهان در جریان بازی‌های لیگ برتر بیشترین باخت را مقابل یکدیگر تجربه کرده‌اند. این دو تیم حساس‌ترین بازی فصل خود را چهارشنبه برگزار خواهند کرد.

گروه ورزش|شهرآرنیوز، رویارویی استقلال و سپاهان را باید یکی از بزرگترین و جذاب‌ترین رقابت‌های فوتبال باشگاهی ایران دانست حتی می‌توان از این دوئل به عنوان دومین رقابت مهم فوتبال باشگاهی ایران پس از شهرآورد تهران نام برد. یکی از نکات قابل توجه تقابل‌های این دو تیم این است که استقلال بیشترین شکست را در تاریخ لیگ برتر از سپاهان متحمل شده (۲۹ شکست)، سپاهان نیز بیش از هر تیم دیگری در تاریخ لیگ از آبی پوشان شکست خورده (۳۰ شکست). این آمار نشان می‌دهد که دو تیم درتقابل با یکدیگر با دشواری‌های بسیاری مواجه‌اند و به سختی از این بازی عبور می‌کنند. استقلال و سپاهان چهارشنبه هفته جاری چهل ودومین بازی خود درتمام ادوار لیگ برتر را برگزار خواهند کرد. پیروزی استقلال دراین بازی آبی‌ها را در حاشیه امنیت بیشتری در صدر جدول قرار خواهد داد و برتری سپاهان نیز این تیم را در وضعیت روحی و روانی مطلوب تری بعد از آن باخت سنگین مقابل الغرافه و حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد داد. باید دید که این بازی چه خواهد شد. دیداری که به نظر می‌رسد درمیان تقابل‌های اخیر یکی از حساس ترین‌ها است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->