توزیع فصل سوم «پدرخوانده» + زمان پخش تخصیص یارانه خرید از نمایشگاه کتاب برای دانش‌آموزان و فرهنگیان آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌یابی نمایش «هیس» به فستیوال کلاسیک روسی سعدی یکی از خود ماست بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری
سرخط خبرها

روایت رئیس صدا و سیما از افشاگری‌های ضدصهیونیستی "نادر طالب‌زاده‌"

  • کد خبر: ۱۰۶۷۵۲
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
روایت رئیس صدا و سیما از افشاگری‌های ضدصهیونیستی
رییس رسانه ملی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت نادر طالب‌زاده به این نکته اشاره کرده که طالب‌زاده در تقویت جبهه فرهنگی انقلاب نقش بزرگی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در پیامی درگذشت استاد نادر طالب‌زاده نظریه پرداز، مستندساز و کارشناس - مجری سیما را تسلیت گفت و نقش وی در ایجاد و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب را ستود.

متن پیام جبلی به این شرح است:

«باسمه تعالی

عروج قدسی استاد نادر طالب زاده، برادر و همکار هنرمند و صدیق و یار وفادار انقلاب اسلامی موجب اندوه فراوان شد. استاد طالب زاده که چهره شناخته شده جبهه فرهنگی جهانی انقلاب اسلامی بود سرانجام در روز برجسته‌ترین نماد و مناسبت انقلاب جهانی اسلامی یعنی روز قدس آسمانی شد.

حاج نادر در طول عمر پربار خود، همواره، چون سربازی فداکار، در صحنه فرهنگ و هنر حاضر بود و با آثار درخشان فرهنگی هویت مدار در عرصه رسانه و در تکاپوی بی وقفه فکری، در راه تبیین اندیشه اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی گام برداشت.

آن مرحوم، همواره در آثار مستند و برنامه‌های تلویزیونی، در برابر تفکرات صهیونیستی و استکباری دست به افشاگری زد و تفکر عدالت طلبانه و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی را ترویج کرد.

آن عزیز انقلابی با برگزاری سلسله همایش‌های افق نو و شناسایی و تجمیع اندیشمندان غیر ایرانی و غیر مسلمان ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی، نقشی بزرگ در شکل گیری جبهه جهانی نخبگان عدالت‌خواه و ضد ظلم ایفا کرد و اینچنین شد که هدف مستقیم کینه و عصبانیت آمریکای مستکبر قرار گرفت و به جرم تلاش برای برگزاری همایش‌های افق نو در لیست تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفت.

وی همچنین به عنوان نظریه پردازی متعهد و در جایگاه یکی از بانیان جشنواره فیلم عمار، همه سعی خود را به کار بست تا با کنار هم قرار دادن و تربیت استعداد‌های جوان و متدین، جبهه فرهنگی انقلاب را ایجاد و مستحکم سازد.

بی شک رسانه ملی با این ضایعه دردناک سرمایه‌ای بزرگ را از دست داد. اگرچه در ادامه مسیر خود، چون گذشته، از آثار فکری و معنوی آن مرحوم بهره خواهد برد. برای ایشان غفران الهی و برای خانواده معزز وی صبر و شکیبایی آرزومندم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->