نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

شوک به استقلال| فرهاد مجیدی لژیونر می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۶۷۸۱
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
شوک به استقلال| فرهاد مجیدی لژیونر می‌شود؟
شاید سرمربی موفق تیم فوتبال استقلال به عنوان مربی در خارج از فوتبال ایران مشغول به کار شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم الوصل امارات تحت هدایت اودیر هلمن، سرمربی برزیلی در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده و با ۲۹ امتیاز، در رتبه ششم جدول لیگ امارات جای گرفته است. هلمن برزیلی در سال ۲۰۲۰ به الوصل پیوست و با میانگین امتیازی کمتر از ۱.۴ امتیاز در هر بازی آمار ضعیفی به ثبت رسانده است.

با توجه به این موضوع اکنون مسوولان باشگاه الوصل امارات به دنبال جایگزینی برای این مربی هستند. در همین رابطه شنیده می‌شود این باشگاه برای فصل آینده به دو مربی بزرگ لیگ برتر ایران پیشنهاد همکاری داده است و به نظر می‌رسد که یکی از این گزینه‌ها، فرهاد مجیدی، سرمربی فعلی تیم استقلال است.

مجیدی یکی از فوتبالیست‌های ایرانی است که سال‌های زیادی برای تیم‌های اماراتی بازی کرده است. اولین باشگاه او در امارات الوصل بود که چند سال پیراهن این تیم را پوشید و دوران موفقی را در این تیم سپری کرد.
به واسطه چند سال حضور در باشگاه الوصل، مجیدی دوستان زیادی در این باشگاه دارد.

اما نکته مهم این است که تیم استقلال با هدایت فرهاد مجیدی فصل بسیار خوبی را سپری کرده و هم‌اکنون بدون هیچ باختی در صدر جدول جای گرفته است. با توجه به این شرایط، چنین پیشنهادی به این مربی جوان و با کارنامه عالی کاملا طبیعی است، اما چیزی که وجود دارد این است که استقلال مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است و مجیدی قطعا تا پایان فصل این تیم را رها نمی‌کند.

اطلاعات بیشتری از دیگر گزینه ایرانی مدنظر الوصل امارات برای سکان هدایت این تیم منتشر نشده است، اما با این وجود باید منتظر ماند و دید که فرهاد مجیدی پس از پایان فصل به این تیم خواهد رفت یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->