کوهیان:خیلی بد بودیم|تا بحال گرگان را اینقدر سرحال ندیده بودم

  • کد خبر: ۱۰۶۸۸۷
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کوهیان:خیلی بد بودیم|تا بحال گرگان را اینقدر سرحال ندیده بودم
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با برتری ۹۲ - ۵۹ بر ذوب‌آهن اصفهان، در یک‌قدمی دفاع از قهرمانی فصل پیش خود قرار گرفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از شکست برابر شهرداری گرگان در دیدار سوم سری فینال گفت: خیلی بد بودیم، بچه‌ها تمرکز لازم را در این بازی نداشتند. فشار زیادی روی آن‌ها بود و به هر حال بازی‌ها آن‌ها را خسته می‌کند.
او در ادامه گفت: آن تیم بهتر از ما کار کرد. بخشی از بار بازی را بازیکنان خارجی به دوش می‌کشند و این خیلی کمک کننده است. ما نتوانستیم این مورد را داشته باشیم و بالاخره این‌ها یک مقدار کار را سخت می‌کند. بازیکنان ایرانی آن‌ها هم خیلی خوب و قابل احترامند، ولی فشاری که روی بچه‌های ما بود در‌این دیدار خود را نشان داد. آن‌ها شرایط مطلوبی نداشتند و پنج شش بازیکن ما با مصدومیت کار می‌کنند و طبیعی بود با این شرایط مغلوب می‌شویم.
کوهیان درباره گرگانی‌ها هم گفت: گرگان فوق‌العاده بود و این نخستین باری بود که گرگان را اینقدر سرحال می‌دیدم. آن‌ها با انرژی مضاعفی بازی کردند. جا‌هایی توانایی آن‌ها عجیب غریب بود! حتما به دلیل زحماتی است که کشیده‌اند و حقشان بود که این بازی را ببرند.
او در پایان گفت: چهار بازیکن ما را محروم کردند و آنطرف ابتدا تماشاگران گرگان را تعلیق کردند و بعد مماشات کردند. اگر قرار است منصفانه عمل کنیم باید همه تیم‌ها را به یک چشم ببینیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->