حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

فوق ستاره والیبال دنیا در ایران

  • کد خبر: ۱۰۶۸۸۸
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
فوق ستاره والیبال دنیا در ایران
بازیکنی که توانایی بازی در چند پست والیبال را دارد و از لحاظ قدرت انفجاری و اسپک‌های خوف انگیز کم نظیر است یه زودی به ایران خواهد آمد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نیمر عبدالعزیز، فوق ستاره هلند و دنیا به زودی به ایران می‌آید تا در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، تیم پیکان را همراهی کند. وی متولد ۱۹۹۲ با دو متر و یک سانتی متر قد سابقه بازی در تیم ملی هلند و باشگاه‌های بزرگی، چون مونپلیه، زاسکا، سیسلی و ... را دارد. بازیکنی که توانایی در چند پست را دارد و از لحاظ قدرت انفجاری و اسپک‌های خوف انگیز کم نظیر است.
محمدرضا تندروان مربی سرشناس ایرانی که در زمان مربیگری در العربی قطر حدود چند هفته با نیمر کار کرده است، می‌گوید: او بازیکنی خونگرم و خوش اخلاق است که بعد از جدایی از امیر کاپ قطر هرگاه که مرا دید، اظهار لطف و محبت کرد. در زمین بازی مطیع و یک ورزشکار کاملا حرفه‌ای است. او و کازیسکی که دنیایی دیگر است در العربی برای من خاطرات بی نظیری را رقم زدند.
او می گوید: نیمر به لحاظ تکنیکی، چون از پاسوری آغاز کرده است، هر آنچه را که یک پشت خط زن قهار لازم دارد، نشان می‌دهد در توپ‌های های بال بی نظیر و در توپگیری هم فعالانه عمل می‌کند. پدرش الجزایری و مادرش هلندی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->