تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

ناگفته‌های همسر نادر طالب‌زاده از جایگاه و ترور بیولوژیک او

  • کد خبر: ۱۰۶۹۴۶
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
  • ۱
ناگفته‌های همسر نادر طالب‌زاده از جایگاه و ترور بیولوژیک او
مراسم وداع با پیکر نادر طالب‌زاده، مجری، مستندساز و تهیه‌کننده، عصر امروز با حضور مردم و اهالی فرهنگ و هنر، در معراج شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در بخشی از این مراسم، زینب مهنا، با تشکر از حاضران در معراج شهدای تهران، طالب‌زاده را مورد علاقه همه خواند و گفت: «او قلبی بزرگ داشت و عاشق همه مردم بود. عشق به ایران را در محافل بین‌المللی فریاد زد و همچنین با تشکیل کنفرانس افق نو از متفکران غربی علیه غرب کمک گرفت.»

وی افزود: «او ترور بیولوژیک شد و در فهرست ترور غربی‌ها قرار گرفت. غربی‌ها او را در فهرستی قرار دادند که عماد مغنیه را قرار داده بودند و طالب‌زاده برای‌شان این قدر خطرناک بود. هیچ هنرمندی این جایگاه را نداشت. »

مهنا تاکید کرد: «پدر آقای طالب زاده یک نظامی زمان شاه بود و خیلی‌ها می‌خواستند از این نکته به عنوان یک حربه علیه او استفاده کنند. اما این نکته را در نظر نگرفتند که این پدر در دوران پهلوی سه سال در حبس خانگی قرار داشت و در واقع ضد شاه بود.»

 

تعداد بازدید : 978

ناکفته‌های همسر نادر طالب‌زاده از جایگاه و ترور بیولوژیک او

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
0
روحش شاد
مردبزرگی بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->