بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به صدا درآمدن زنگ خطر شیوع آبله مرغان، سرخک و آنفلوآنزا در خراسان رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی!
سرخط خبرها

ورود قوه قضاییه به موضوع تعیین تکلیف ۵۳۰۰۰ تن ذرت فاسد در کرمانشاه

  • کد خبر: ۱۰۷۰۰۰
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
ورود قوه قضاییه به موضوع تعیین تکلیف ۵۳۰۰۰ تن ذرت فاسد در کرمانشاه
نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: ۵۳ هزار تن ذرت قاچاق از ابتدای سال گذشته توسط کارشناسان در استان کرمانشاه شناسایی شده و در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم رسولی فاضل در این باره اظهار داشت: ۵۳ هزار تن ذرت قاچاق از ابتدای سال گذشته توسط کارشناسان در استان کرمانشاه شناسایی شده و در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته است.

وی افزود: سازمان اموال تملیکی موظف بوده ذرت‌ها را سریعا تعیین تکلیف کند که تنها ۷ هزار تن از آن‌ها تخلیه شده و تخلیه ۲۰ هزار تن از این محصول بعد از شروع سال انجام شده است.

رسولی فاضل عنوان کرد: علت تاخیر در تخلیه ذرت‌ها این بوده که شرکت پشتیبانی امور دام جهت فروش این ذرت‌ها در ثبت سامانه بازارگاه، دیر اقدام‌کرده است.

رسولی فاضل بیان‌کرد: ایرادی که به سازمان اموال تملیکی گرفتیم این بود که هیچ قراردادی با شرکت پشتیبانی امور دام و طیور نبسته و آن‌ها را ملزم به تخلیه بار نکرده است و صرفا به یک موافقتنامه برای تخلیه بار اکتفا کرده است.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: هم اکنون مشکلی که ایجاد شده این است که سیلو‌هایی که ذرت‌ها در آن‌ها نگهداری می‌شود، مختص گندم است و برای نگهداری ذرت‌ها مناسب نیست.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: باتوجه به شرایطی که وجود دارد حداقل یک تا ۲ ماه طول می‌کشد تا این ذرت‌ها را تخلیه کنند.

وی افزود: بخشی از این ذرت‌ها به دلیل شرایط سیلو‌ها فاسد شده و از بین رفته است.  

رسولی فاضل یادآورشد: این ذرت‌ها در مردادماه به سازمان اموال تملیکی معرفی شده است و این محصول در دی ماه به امور پشتیبانی دام فروخته شده است.

رسولی فاضل بیان کرد: یک ماه فرصت داده شده که این ذرت‌ها با سرعت تخلیه شود در همین راستا به دادستانی نامه‌ای ارسال شده تا به این موضوع ورود کرده و در روند تخلیه بار تسریع صورت گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->