نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

آشفته: برای مقام سومی تلاش کردیم|باریج اسانس را در قزاقستان تشویق کردند

  • کد خبر: ۱۰۷۰۹۰
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
آشفته: برای مقام سومی تلاش کردیم|باریج اسانس را در قزاقستان تشویق کردند
دریافت کننده تیم والیبال باریج اسانس ایران گفت: برای کسب عنوان سومی مسابقات خیلی تلاش کردیم، اما با اشتباهات کوچک نتیجه دیدار رده‌بندی را واگذار کردیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، منا آشفته دریافت کننده تیم والیبال باریج اسانس درباره آخرین دیدار باریج اسانس در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا گفت: در ست اول بازی برابر دایموندفود تایلند خیلی خوب برنامه ریزی کرده بودیم که چه کاری انجام دهیم. در مجموع بازی نزدیکی بود و از آنجایی که والیبال برد و باخت دارد با برخی اشتباهات کوچک نتیجه بازی را واگذار کردیم.
وی درباره استقبال تماشاگران از این مسابقات گفت: از روز اول فکر نمی‌کردیم اینقدر تماشاگر از بازی‌های نماینده والیبال ایران استقبال کنند، اما در تمام بازی‌ها تماشاچی داشتیم و واقعا باریج اسانس را تشویق کردند و به بازیکنان انرژی مثبت دادند، ما هم لذت بردیم.
بازیکن تیم والیبال باریج اسانس ایران درخصوص مسابقه فینال بین تیم‌های آلتای و کوانیش وی سی قزاقستان گفت: دعا می‌کردم بازی قشنگ و جذاب باشد که همینطور شد و آلتای با نتیجه ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.
وی تصریح کرد: بیشتر تماشاگران تیم آلتای قزاقستان را تشویق می‌کردند، اما تیم دوم قزاقستان فاتح میدان شد. در مجموع بازی جذابی بود و از این مسابقه خیلی یاد گرفتیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->