معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی منتشر شد

  • کد خبر: ۱۰۷۱۲۹
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی منتشر شد
بنچمارک آنتوتو به تازگی فهرستی سه‌گانه از برترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی ماه آوریل در دسته‌های پرچمدار، بالارده و میان‌رده را منتشر کرده که تراشه‌های اسنپدراگون بیشترین سهم را در میان آن‌ها دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، بنابر فهرستی که برای بازار چین است، تقریبا تمامی ده مدل برتر فهرست پرچمداران آنتوتو مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ هستند، مدل‌های فهرست بالارده نیز عموما متشکل از گوشی‌های دارای تراشه دیمنستی ۸۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ هستند و فهرست میان‌رده‌ها نیز بیشتر شامل گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۷۷۸G است.

برترین گوشی‌های پرچمدار آوریل ۲۰۲۲

فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی منتشر شد

در فهرست پرچمداران مقام اول با امتیاز ۱,۰۶۲,۷۴۷ به گوشی بلک شارک ۵ پرو اختصاص دارد و پس از این گوشی شاهد مدل‌های رد مجیک ۷ پرو و لنوو لیجن Y۹۰ در مقام‌های دوم و سوم هستیم، که به ترتیب امتیاز‌های ۱,۰۳۲,۴۹۴ و ۱,۰۲۳,۹۳۴ راکسب کرده‌اند.

لازم به ذکر است که غیر از ویوو X۸۰ که دارای تراشه دیمنستی ۹۰۰۰ است و در مقام چهارم قرار گرفته، تمامی مدل‌های این فهرست از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برند.

برترین گوشی‌های بالارده آوریل ۲۰۲۲

فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی منتشر شد

در لیست گوشی‌های بالارده ردمی K۵۰ و ریلمی GT Neo۳ با تراشه دیمنستی ۸۱۰۰ مقام اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین گوشی iQOO Neo۵ مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ نیز با کسب ۷۳۲,۵۵۹ امتیاز در مقام سوم این لیست جای دارد.

برترین گوشی‌های میان‌رده آوریل ۲۰۲۲

فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی منتشر شد

در پایان نیز لیست بهترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده ماه آوریل را داریم که گوشی iQOO Z۵ با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G و امتیاز ۵۷۲,۱۸۸ صدرنشین آن است. مقام دوم این لیست به شیائومی CIVI ۱S تعلق دارد و گوشی آنر ۶۰ پرو نیز با امتیاز ۵۴۷,۸۸۶ مقام سوم را تصاحب کرده است.

باقی گوشی‌های دارای اسنپدراگون ۷۷۸G این لیست مواردی، چون ریلمی Q۳s، شیائومی ۱۱ لایت ۵G به همراه آنر ۶۰ و آنر ۵۰ پرو و مدل آنر ۵۰ می‌شوند و جایگاه دهم هم به هواوی نوا ۶ تعلق دارد.

منبع: آخرین خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->