نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

برنامه بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر+ جدول لیگ

  • کد خبر: ۱۰۷۳۳۸
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
برنامه بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر+ جدول لیگ
در ادامه رقابت‌های لیگ برتر امشب هفته بیست و پنجم با برگزاری شش دیدار دیگر در تهران، اصفهان، مشهد و ... به پایان می‌رسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بیست و پنجمین هفته مسابقات لیگ برتر از عصر دیروز آغاز شد و در نخستین بازی‌ها، تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی ۱ بر ۱ دست یافت و مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد فجر شیراز بگذرد.

در دیگر دیدار‌ها امروز استقلال باید از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف سپاهان برود. هوادار نیز از همین ساعت میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهدبود.

ساعت ۱۷:۳۰ بازی عقب افتاده شهرخودرو و صنعت نفت در مشهد و ورزشگاه ثامن آغاز می‌شود. از ساعت ۱۹، اما حساس‌ترین و جنجالی‌ترین رقابت هفته بین تیم‌های فینالیست جام حذفی، نساجی و آلومینیوم اراک در اراک آغاز خواهدشد. پس از برگزاری فینال حذفی در آزادی، نوازی و ساکت الهامی حسابی از خجالت یکدیگر درآمدند و در رسانه‌ها علیه هم صحبت کردند.

از ساعت ۲۰:۳۰ هم جواد نکونام و امیر قلعه نویی به مصاف یکدیگر خواهندرفت. قلعه نویی هر بار به نکونام باخته یا مساوی کرده، در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش مقابل فولاد یادآوری کرده که نکونام صرفا یک کپی زشت از تیم‌های کیروش را به نمایش می‌گذارد. باید ببینیم امروز هم شاگردان قلعه نویی زمینگیر می‌شوند تا این سرمربی دوباره مجبور شود کیروش را بر سر نکونام بکوبد یا نه؟

از ساعت ۲۰:۴۰ هم در ورزشگاه ازادی پرسپولیس به مصاف پیکان می‌رود تا آخرین بازی هفته برگزار شود.

جدول لیگ برتر

برنامه بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر+ جدول لیگ

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->