نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

چرا میراسماعیلی به توقیف ماشین فدراسیون جودو واکنش نداشت؟

  • کد خبر: ۱۰۷۳۴۳
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
چرا میراسماعیلی به توقیف ماشین فدراسیون جودو واکنش نداشت؟
رئیس فدراسیون جودو به توقیف یکی از اموال این فدراسیون واکنشی نشان نداده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، چند روز بعد از آنکه دادگاه حکمیت ورزش در روز نهم اردیبهشت با ارسال ایمیلی به فدراسیون جودو، بار دیگر زمان اعلام رأی نهایی دادگاه حکمیت را به مدت یک ماه دیگر تمدید کرد، حالا خبر تازه‌ای در خصوص جودو رسانه‌ای شده است.

یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور طی روز‌های گذشته از توقیف خودروی فدراسیون جودو با حکم قضایی خبر داد. در این خبر آمده: «پس از شکایت محمدحسین شیرازیان خزانه دار سابق فدراسیون جودو، فدراسیون جودو به پرداخت مبلغ ۱۹۸ میلیون و ۹۳۳ هزار ریال محکوم شد. بر همین اساس قاضی واحد اجرای احکام شعبه چهارم مجتمع قضایی شهید صدر در نامه‌ای به ریاست کلانتری منطقه، حکم به توقیف خودروی دنا متعلق به فدراسیون جودو را صادر کرد.»

آرش میراسماعیلی که قصد اعزام تیم ملی را در روز ۲۱ اردیبهشت به مسابقات چند جانبه و اردوی مشترک با عراق دارد، در شرایطی که دادگاه CAS نیز با توجه به حساسیت پرونده و نیاز به بررسی بیشتر برای داوران، زمان اعلام رأی نهایی یک ماه دیگر تمدید کرده است، هنوز واکنشی به اتفاق رخ داده در مورد شکایت خزانه‌دار سابق و توقیف خودروی فدراسیون جودو نداشته است.

چند روز بعد از رسانه‌ای شدن ماجرا، فدراسیون جودو با پرداخت مطالبات عضو سابق فدراسیون، موفق به رد توقیف خودروی فدراسیون شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->