نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل شهرخودرو|امتیاز ویژه برای نماینده مشهد

  • کد خبر: ۱۰۷۳۸۵
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۰
حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل شهرخودرو|امتیاز ویژه برای نماینده مشهد
سید حسین حسینی که در فصل جاری نمایش خیره کننده‌ای داشته نمی‌تواند در بازی با شهرخودرو در ترکیب استقلال قرار بگیرد. این دروازه‌بان با دریافت کارت زرد چهارم مقابل سپاهان از بازی با شهرخودرو محروم شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم فوتبال شهرخودروی مشهد در ۵ هفته اخیر هیچ باختی متحمل نشده و یک برد وچهار تساوی حاصل کارش بوده است. این تیم حتی موفق شد در یک بازی مهیچ با نتیجه ۳-۳ از میدان بازی با گل گهر خارج شود ودر هفته بیست و پنجم نیز مقابل تیم جاندار صنعت نفت آبادان به تساوی رسید تا مشخص شود بی دلیل صاحب امتیازات اخیر نشده است. شهر خودرو اکنون بیش از هر زمان دیگری به ماندن در لیگ برتر امیدوار است و اگر موفق شود در بازی هفته بیست و ششم مقابل استقلال نیز دست کم به یک تساوی ارزشمند برسد، حضورش در لیگ بسیار محتمل خواهد بود. نماینده فوتبال مشهد در شرایطی دوشنبه هفته آینده باید مقابل استقلال قرار بگیرد که آبی‌های پایتخت در این بازی از حضور سید حسین حسینی، دروازه‌بان اول خود محرومند و نمی‌توانند این دروازه‌بان را در اختیار داشته باشند. هرچند مجیدی در اظهاراتی پیش دستانه اقدام به حمایت از رضایی، دروازه‌بان دوم تیمش کرده است، اما بدون شک حضور حسینی در این بازی می‌توانست برای آبی‌ها بسیار اطمینان بخش باشد و احتمال برد شهر خودرو را کم کند، اما حالا باغیبت این مهره سرشناس شهرخودرویی‌ها نیز امیدواری بیشتری برای عبور از این میدان دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->