حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ماشین‌های گل‌زنی لیگ برتر فوتبال بانوان در کمین دختران کیان

  • کد خبر: ۱۰۷۴۵۳
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
ماشین‌های گل‌زنی لیگ برتر فوتبال بانوان در کمین دختران کیان
هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال فردا برای نماینده استان خارج از خانه پیگیری می‌شود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ هفته هفدهم و ششمین بازی از دور برگشت لیگ‌برتر فوتبال فردا جمعه ۱۶ اردیبهشت پیگیری می‌شود که نماینده خراسان‌رضوی مقابل مدعی قهرمانی لیگ خارج از خانه به میدان خواهد رفت. بعد از چهار هفته بازی در ماه رمضان که دیدار‌ها در شب برگزار می‌شد، دوباره بازی فوتبال بانوان به ساعات روشن روز رسید و سازمان لیگ ساعت ۱۷ را زمان برگزاری بازی‌های روز جمعه ۱۶ اردیبهشت اعلام کرده است.

دیدار خراسانی‌ها با آسیایی‌ها

شهرداری سیرجان که بازی در جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرده است، در کنار خاتون بم و سپاهان اصفهان در کورس قهرمانی این فصل هستند و شش بازی پیش‌روی خود را باید با پیروزی پشت‌سر بگذارند. در هفته هفدهم آن‌ها در خانه از دختران خراسان‌رضوی میزبانی می‌کنند و از دید آن‌ها دیداری آسان و کم‌دردسر است، اما در هر بازی احتمال خلق شگفتی وجود دارد. در تقابل این دو تیم در لیگ‌برتر، بازی با نتیجه ۳ بر ۰ به سود سیرجانی‌ها به پایان رسید. کیان با دوازده امتیاز فاصله چشمگیری با انتهای جدول دارد، اما همیاری آذربایجان‌غربی محل امن کیان در رده نهم را تهدید می‌کند. همیاری یازده‌امتیازی است و در صورت کسب یک تساوی یا پیروزی می‌تواند جای کیان را بگیرد. البته همیاری این هفته با سپاهان دیدار دارد و شانس کمی برای کسب امتیاز دارد.

ماشین‌های گل‌زنی در کمین دختران کیان

بعد از خاتون بم با ۷۷ گل زده، بهترین گل‌زنان در اختیار شهرداری سیرجان است؛ ۷۱ گل توسط افسانه چترنور، شبنم بهشت، هستی فروزنده و ملیکا متولی. این‌ها تعدادی از این چهره‌ها هستند که می‌توانند بسیار برای تیم کیان خطرناک باشند.

هفته گذشته سیرجان مهمان پالایش گاز ایلام بود، اما میزبان توانست حسابی مدافع عنوان قهرمانی را به دردسر بیندازد و دست‌وپای گل‌زنان این تیم را ببندد. با این حال تیم سیرجان با پیروزی ۲ بر ۰ به شهر خودش بازگشت. در این بازی این ملیکا متولی بود که بازهم برای شهرداری سیرجان در نقش گل‌زن ظاهر شد. بازیکن ۲۳ ساله و ملی‌پوش شهرداری‌چی‌ها از سوی مریم جهان‌نجاتی در پست وینگ‌بک به کار گرفته می‌شود و چهره یک مدافع گل‌زن را به خود گرفته است.

متولی در این فصل در هر بازی یک شانس مسلم برای گل‌زنی بوده و بار‌ها در روز‌هایی که بازی گره خورده، به داد تیمش رسیده است تا اکنون لقب گل‌زن‌ترین مدافع زنان ایران را به خود اختصاص دهد.
از سوی دیگر، بهترین خط دفاع نیز با کمترین گل خورده در اختیار سیرجانی‌هاست و در شانزده بازی فقط شش گل دریافت کرده‌اند. با این آمار، شانس کیان برای رسیدن به گل بسیار ضعیف است و دختران کیان نیشابور باید تلاش کنند کمترین تعداد گل را از سیرجانی‌ها دریافت کنند؛ نتیجه‌ای که در دور رفت نیز رقم خورد.

جذاب‌ترین رقابت هفته در انزلی

دیدار جذاب این هفته به تقابل ملوان و خاتون بم اختصاص دارد. این بازی با حضور تماشاگران پرشور در بندرانزلی پیگیری خواهد شد و تیم صدرنشین لیگ برای کسب سه امتیاز مهم به میدان می‌آید. خاتون بم ۴۳ امتیاز دارد و باتوجه‌به بازی‌های آسان دو رقیب دیگرش در این هفته، باید برنده از زمین خارج شود، در غیر این صورت صدر جدول را از دست می‌دهد. دختران ملوان، اما انگیزه زیادی دارند تا در خانه خود پرافتخارترین تیم لیگ را زمین‌گیر کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->